Programowanie w Pythonie dla bystrzaków. Wydanie II
- Autor:
- John Paul Mueller
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Dla bystrzaków
- Ocena:
- 5.0/6 Opinie: 1
- Stron:
- 416
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Programowanie w Pythonie dla bystrzaków. Wydanie II
Utworzenie i uruchomienie pierwszej aplikacji
Rozwiązywanie problemów i usuwanie błędów
Praca z Anacondą i używanie funkcji magicznych
Programowanie w Pythonie jest łatwe i sprawia mnóstwo radości!
Oferujący potężne możliwości i dynamiczny Python jest używany do tworzenia wielu różnych aplikacji. Został opracowany jako prawdziwie niezależny od platformy - dzięki temu jest doskonałym narzędziem dla początkujących programistów, zwłaszcza tych, którzy chcą szybko poznać nowy język. Zamieszczone w książce polecenia pozwalają w dość krótkim czasie krok po kroku opanować podstawy Pythona.
W książce:
- Pobieranie i instalowanie Pythona
- Używanie powłoki
- Jupyter Notebook i jego zastosowanie
- Używanie różnych typów danych
- Praca z pakietami
Wybrane bestsellery
-
Ten jasny i przystępny przewodnik pokazuje, w jaki sposób algorytmy wpływają na nasze codzienne życie — od interakcji online po osobistą komunikację. Są również niezwykle ważne, jeśli chodzi o podejmowanie różnego rodzaju decyzji. Jeśli chcesz wiedzieć, jak korzystać z procedur rozwiązywani...
-
Nabywanie umiejętności programowania przypomina uczenie się języka obcego. Ta książka to świetny poradnik, który sprawi, że zaczniesz pisać w dziwnie wyglądających językach tworzących globalną sieć. Dzięki prostym wskazówkom nauczysz się pracować z prawdziwym kodem i zbudujesz własnego przeglądar...(23.92 zł najniższa cena z 30 dni)
23.92 zł
29.90 zł(-20%) -
Sztuczna inteligencja — ekscytuje i przeraża. W dodatku jest wszędzie. Chroni przed oszustwami bankowymi, pomaga w leczeniu, obsłudze klientów, a nawet wyborze programów telewizyjnych i sprzątaniu domu. Ta książka wyjaśnia, czym sztuczna inteligencja jest, a czym nie. Zwraca też uwagę na kw...
-
Niezależnie od tego, czy zarządzanie projektami znajduje się w nazwie Twojego stanowiska, czy też jest po prostu jednym z wielu Twoich obowiązków, Microsoft Project 2019 to sekretna broń, której poszukujesz. Nawet jeśli już wiesz co nieco na temat zarządzania projektami, ta książka pokaże Ci, jak...
-
Szukasz pracy w ekscytującej i dynamicznej branży projektowania i instalowania systemów fotowoltaicznych? Oto książka, która pomoże Ci zrozumieć działanie komponentów stosowanych we wszystkich rodzajach systemów PV, od modułów i akumulatorów po regulatory ładowania i inwertery. Ten podręczny i pr...
Fotowoltaika. Projektowanie i instalacja dla bystrzaków Fotowoltaika. Projektowanie i instalacja dla bystrzaków
-
W środku znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz, aby szybko rozpocząć programowanie w języku VBA. Niezależnie od tego, czy chcesz być bardziej produktywny, zautomatyzować nużące zadania, czy stworzyć własną, zabójczą aplikację, książka Excel. Programowanie w VBA dla bystrzaków. Wydanie V zapewni...
Excel. Programowanie w VBA dla bystrzaków. Wydanie V Excel. Programowanie w VBA dla bystrzaków. Wydanie V
-
Analiza statystyczna w Excelu jest niezwykle przydatna, a dzięki tej książce przekonasz się, że może też być łatwa! Odkryjesz, jak używać perfekcyjnie zaprojektowanych narzędzi Excela do analizowania i interpretowania danych, przewidywania trendów, podejmowania decyzji oraz wykonywania wielu inny...
Analiza statystyczna w Excelu dla bystrzaków. Wydanie IV Analiza statystyczna w Excelu dla bystrzaków. Wydanie IV
-
Java jest wszędzie, a rosnący popyt na aplikacje WWW i dla Androida sprawia, że programiści Javy są poszukiwani bardziej niż kiedykolwiek! Ten świetny podręcznik opisuje najważniejsze elementy tego języka, takie jak powłoka JShell. W książce znajdziesz też praktyczne pytania i ćwiczenia, które po...
-
Bez względu na to, czy jesteś początkującym czy średnio zaawansowanym programistą, który chce doszlifować swoje umiejętności, dzięki C++ dla bystrzaków możesz zostać sprawnym programistą. Ten podręcznik, zaktualizowany, uwzględniający zmiany z rozszerzenia do języka C++ z 2014 roku, pomoże Ci zro...
-
JavaScript sprawia, że strony i aplikacje internetowe działają efektywnie. Ta książka pokaże Ci, jak pisać kod w tym języku, poprzez tworzenie strony internetowej, gier słownych i przygodowych, aplikacji kalkulatora czy stoiska lemoniady — i dużo więcej. Naucz się JavaScriptu i zaskocz swoi...
O autorze książki
John Paul Mueller jest wolnym strzelcem i redaktorem technicznym. Napisał 104 książki i ponad 600 artykułów o różnorodnej tematyce — od sieci po sztuczną inteligencję, od zarządzania bazami danych po inne obszary programowania. Jest konsultantem, przygotowuje różnego rodzaju egzaminy certyfikacyjne. Ma własną witrynę internetową pod adresem http://johnmuellerbooks.com
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Beginning Programming with Python For Dummies, 2nd Edition
- Tłumaczenie:
- Agnieszka Górczyńska
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-5905-5, 9788328359055
- Data wydania książki drukowanej:
- 2020-02-03
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-5906-2, 9788328359062
- Data wydania ebooka:
-
2020-01-31
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@dlabystrzakow.pl.
- Format:
- 170x230
- Numer z katalogu:
- 96585
- Rozmiar pliku Pdf:
- 11.1MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 16.1MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 30.0MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Przykłady na ftp
Ebook zawiera materiały dodatkowe, które możesz pobrać z serwera FTP - link znajdziesz na stronie redakcyjnej.
- Erraty / Zgłoś erratę
- Kategorie:
Nauka » Komputery i technologia
Spis treści książki
- Powody, dla których chciałbyś komunikować się z komputerem 28
- Aplikacja to forma komunikacji 29
- Zastanów się nad procedurami używanymi codziennie 29
- Zapisywanie procedury 30
- Traktowanie aplikacji jak każdej innej procedury 31
- Komputer traktuje zadania dosłownie 31
- Definiowanie aplikacji 32
- Komputer używa języka specjalnego 32
- Pomoc człowiekowi w rozmowie z komputerem 33
- Dlaczego Python jest tak świetny? 34
- Powody, dla których warto wybrać Pythona 35
- Jak możesz skorzystać na stosowaniu Pythona? 36
- Organizacje stosujące Pythona 37
- Wyszukiwanie użytecznych aplikacji Pythona 37
- Porównanie Pythona z innymi językami programowania 39
- Pobieranie niezbędnej wersji Pythona 41
- Instalowanie Pythona 44
- Praca z systemem Windows 45
- Praca z systemem macOS 47
- Praca z systemem Linux 49
- Uzyskanie dostępu do Pythona w systemie 52
- Używanie systemu Windows 52
- Używanie systemu macOS 55
- Używanie systemu Linux 56
- Sprawdzanie poprawności instalacji 56
- Praca w powłoce 60
- Uruchamianie Pythona 60
- Wykorzystanie zalet powłoki 61
- Wykorzystanie zmiennych środowiskowych Pythona 63
- Wydawanie polecenia 65
- Wydawanie poleceń komputerowi 65
- Zakończenie wydawania polecenia 66
- Wyświetlenie wyniku 66
- Korzystanie z pomocy 67
- Tryb pomocy 68
- Prośba o pomoc 69
- Wyjście z trybu pomocy 72
- Pomoc bezpośrednia 72
- Zakończenie pracy z powłoką Pythona 74
- Dlaczego środowisko IDE ma duże znaczenie? 78
- Tworzenie kodu lepszej jakości 78
- Debugowanie 79
- Dlaczego notatnik jest użyteczny? 79
- Pobieranie dystrybucji Anaconda 80
- Pobieranie oprogramowania 80
- Instalowanie dystrybucji Anaconda w systemie Linux 81
- Instalowanie dystrybucji Anaconda w systemie macOS 82
- Instalowanie dystrybucji Anaconda w systemie Windows 83
- Pobieranie zbiorów danych i przykładowych fragmentów kodu 87
- Używanie Jupyter Notebook 87
- Definiowanie repozytorium kodu źródłowego 88
- Utworzenie aplikacji 93
- Poznajemy komórki 93
- Dodawanie komórek dokumentujących 95
- Inna treść w komórce 97
- Znaczenie wcięć w kodzie 97
- Dodawanie komentarzy 99
- Poznajemy komentarze 99
- Używanie komentarzy jako notatek dla siebie 101
- Używanie komentarzy do uniemożliwienia uruchomienia kodu 101
- Zakończenie pracy z Jupyter Notebook 102
- Pobieranie kodu źródłowego 106
- Praca z punktami kontrolnymi 107
- Definiowanie użycia punktów kontrolnych 108
- Zapisywanie punktu kontrolnego 109
- Przywracanie punktu kontrolnego 109
- Operowanie komórkami notatnika 109
- Dodawanie komórek różnych typów 109
- Dzielenie i łączenie komórek 110
- Przenoszenie komórki 110
- Uruchamianie komórki 111
- Włączanie i wyłączanie danych wyjściowych 112
- Zmiana wyglądu Jupyter Notebook 113
- Wyszukiwanie poleceń za pomocą paska poleceń 114
- Praca z numerami wierszy 115
- Używanie funkcji Cell Toolbar 115
- Praca z jądrem 117
- Uzyskiwanie pomocy 118
- Używanie funkcji magicznych 120
- Wyświetlanie uruchomionego procesu 121
- Przechowywanie informacji 128
- Zmienna jako pojemnik 128
- Używanie odpowiedniego pojemnika do przechowywania danych 128
- Definiowanie podstawowych typów danych w Pythonie 129
- Umieszczanie informacji w zmiennej 129
- Typy liczbowe 130
- Wartość boolowska 134
- Ciąg tekstowy 135
- Data i godzina 136
- Określanie sposobu postrzegania danych przez Pythona 140
- Porównywanie 140
- Jak komputer przeprowadza porównania? 141
- Praca z operatorami 141
- Definiowanie operatorów 142
- Kolejność operatorów 149
- Tworzenie i używanie funkcji 150
- Funkcja jako pakiet kodu 150
- Wielokrotne używanie kodu 150
- Definiowanie funkcji 151
- Uzyskiwanie dostępu do funkcji 153
- Przekazywanie informacji do funkcji 153
- Zwrot informacji przez funkcję 157
- Porównywanie danych wyjściowych funkcji 158
- Pobieranie danych wejściowych od użytkownika 159
- Podejmowanie prostych decyzji za pomocą konstrukcji if 162
- Konstrukcja if 162
- Używanie konstrukcji if w aplikacji 163
- Wybór alternatywy za pomocą konstrukcji if...else 167
- Konstrukcja if...else 168
- Używanie konstrukcji if...else w aplikacji 168
- Używanie konstrukcji if...elif w aplikacji 169
- Używanie zagnieżdżonych konstrukcji warunkowych 172
- Używanie wielu konstrukcji if lub if...else 172
- Łączenie różnych typów konstrukcji warunkowych 174
- Przetwarzanie danych przy użyciu konstrukcji for 178
- Polecenie for 179
- Tworzenie prostej pętli for 179
- Używanie polecenia break w kodzie 180
- Używanie polecenia continue w kodzie 182
- Używanie polecenia pass w kodzie 183
- Używanie polecenia else w kodzie 184
- Przetwarzanie danych przy użyciu konstrukcji while 186
- Polecenie while 186
- Używanie polecenia while w aplikacji 187
- Pętle zagnieżdżone 188
- Dlaczego Python Cię nie rozumie? 192
- Źródła błędów 193
- Klasyfikacja błędów 194
- Rozróżnianie typów błędów 195
- Przechwytywanie wyjątków 197
- Podstawowa obsługa wyjątków 197
- Obsługa wyjątków od bardziej ogólnych do bardziej szczegółowych 208
- Zagnieżdżona obsługa błędów 210
- Zgłaszanie wyjątków 214
- Zgłoszenie wyjątku w sytuacji szczególnej 214
- Przekazywanie informacji o błędzie 215
- Tworzenie i używanie własnych wyjątków 216
- Używanie klauzuli finally 218
- Grupowanie kodu 224
- Typy pakietów 226
- Bufor pakietów 227
- Importowanie pakietów 229
- Polecenie import 230
- Polecenie from...import 232
- Wyszukiwanie pakietów na dysku 234
- Pobieranie pakietów z innych źródeł 235
- Otwieranie powłoki Anacondy 236
- Praca z pakietami conda 236
- Instalowanie pakietów za pomocą narzędzia pip 241
- Wyświetlanie zawartości pakietu 243
- Wyświetlanie dokumentacji pakietu 246
- Uruchamianie Pydoc 246
- Używanie łączy szybkiego dostępu 248
- Wpisywanie szukanego wyrażenia 249
- Wyświetlanie wyników 250
- Warto pamiętać, że ciągi tekstowe są różne 254
- Definiowanie znaku przy użyciu liczb 254
- Używanie znaków do tworzenia ciągów tekstowych 255
- Tworzenie ciągów tekstowych wraz ze znakami specjalnymi 257
- Wybór poszczególnych znaków 259
- Wycinanie 261
- Odszukiwanie wartości w ciągu tekstowym 265
- Formatowanie ciągu tekstowego 267
- Organizowanie informacji w aplikacji 272
- Porządkowanie danych przy użyciu listy 272
- W jaki sposób Python wyświetla listę? 273
- Tworzenie listy 274
- Dostęp do listy 276
- Iteracja przez listę 277
- Modyfikowanie listy 278
- Przeszukiwanie listy 281
- Sortowanie listy 283
- Wyświetlanie listy 284
- Praca z obiektem Counter 286
- Poznajemy kolekcje 290
- Praca z krotką 291
- Praca ze słownikiem 294
- Tworzenie i używanie słownika 295
- Zastępowanie konstrukcji switch słownikiem 298
- Tworzenie stosu przy użyciu listy 301
- Praca z kolejką 303
- Praca z kolejką dwukierunkową 306
- Klasa jako metoda pakowania 310
- Części klasy 312
- Tworzenie definicji klasy 312
- Wbudowane atrybuty klasy 313
- Praca z metodami 314
- Praca z konstruktorami 316
- Praca ze zmiennymi 318
- Przeciążanie operatorów 322
- Tworzenie klasy 324
- Definiowanie klasy MyClass 324
- Zapisywanie klasy na dysku 325
- Używanie klasy w aplikacji 326
- Tworzenie nowej klasy poprzez rozszerzenie już istniejącej 327
- Tworzenie klasy potomnej 327
- Testowanie klasy w aplikacji 329
- W jaki sposób działa trwały magazyn danych? 334
- Tworzenie treści dla trwałego magazynu danych 336
- Tworzenie pliku 339
- Odczytywanie zawartości pliku 343
- Uaktualnianie zawartości pliku 345
- Usuwanie pliku 349
- Co się dzieje, gdy wysyłasz wiadomość e-mail? 352
- Wyświetlanie widomości e-mail przypomina odczytywanie listu 352
- Definiowanie elementów koperty 354
- Definiowanie elementów listu 359
- Tworzenie wiadomości e-mail 363
- Praca z wiadomością w formacie zwykłego tekstu 364
- Praca z wiadomością w formacie HTML 365
- Wyświetlanie otrzymanej wiadomości e-mail 366
- Praca z dokumentacją Pythona w internecie 372
- Używanie narzędzia LearnPython.org 373
- Tworzenie aplikacji internetowych za pomocą Pythona 374
- Pobieranie bibliotek dodatkowych 374
- Szybsze tworzenie aplikacji za pomocą środowiska IDE 376
- Znacznie łatwiejsze sprawdzanie składni 377
- Wykorzystanie zalet XML-a 377
- Poznanie najczęściej popełnianych błędów w Pythonie przez początkujących programistów 379
- Poznanie Unicode 379
- Zwiększenie szybkości działania aplikacji 380
- Praca w dziale zapewnienia jakości 384
- Pracownik działu IT w mniejszej organizacji 385
- Tworzenie skryptów Pythona dla aplikacji 386
- Administrowanie siecią 387
- Nauka programowania 387
- Pomaganie ludziom w lokalizacji 388
- Eksploracja danych 388
- Praca z systemami osadzonymi 389
- Wykonywanie zadań naukowych 389
- Analiza danych w czasie rzeczywistym 390
- Śledzenie błędów za pomocą Roundup Issue Tracker 392
- Utworzenie środowiska wirtualnego za pomocą VirtualEnv 393
- Instalowanie aplikacji za pomocą PyInstaller 395
- Przygotowanie dokumentacji programistycznej za pomocą pdoc 396
- Opracowanie kodu aplikacji za pomocą Komodo Edit 396
- Debugowanie aplikacji za pomocą pydbgr 398
- Środowisko interaktywne dzięki użyciu IPythona 399
- Testowanie aplikacji Pythona za pomocą PyUnit 399
- Uporządkowanie kodu za pomocą Isort 400
- Kontrola wersji z użyciem Mercuriala 400
- Przygotowanie bezpiecznego środowiska za pomocą PyCrypto 404
- Praca z bazą danych za pomocą SQLAlchemy 404
- Oglądanie świata za pomocą Map Google 405
- Dodawanie graficznego interfejsu użytkownika za pomocą TkIntera 406
- Dostarczanie eleganckiej prezentacji danych tabelarycznych za pomocą PrettyTable 406
- Usprawnienie dźwięku w aplikacji za pomocą PyAudio 406
- Przeprowadzanie operacji na grafice za pomocą PyQtGraph 408
- Wyszukiwanie informacji za pomocą IRLib 409
- Tworzenie za pomocą JPype środowiska współdziałającego z Javą 409
- Uzyskanie za pomocą Twisted Matrix dostępu do zasobów sieci lokalnej 410
- Używanie dostępu do zasobów internetu za pomocą bibliotek 411
O autorze 15
Podziękowania od autora 17
Wprowadzenie 19
CZĘŚĆ I: ROZPOCZĘCIE PRACY Z PYTHONEM 25
Rozdział 1: Komunikowanie się z komputerem 27
Rozdział 2: Instalowanie Pythona 41
Rozdział 3: Praca z Pythonem 59
Rozdział 4: Tworzenie pierwszej aplikacji 77
Rozdział 5: Praca z dystrybucją Anaconda 105
CZĘŚĆ II: KOMUNIKACJA 125
Rozdział 6: Przechowywanie i modyfikowanie informacji 127
Rozdział 7: Zarządzanie informacją 139
Rozdział 8: Podejmowanie decyzji 161
Rozdział 9: Wykonywanie powtarzających się czynności 177
Rozdział 10: Obsługa błędów 191
CZĘŚĆ III: NAJCZĘŚCIEJ WYKONYWANE ZADANIA 221
Rozdział 11: Interakcje z pakietami 223
Rozdział 12: Praca z ciągami tekstowymi 253
Rozdział 13: Zarządzanie listą 271
Rozdział 14: Kolekcje wszystkich typów danych 289
Rozdział 15: Tworzenie i używanie klasy 309
CZĘŚĆ IV: WYKONYWANIE ZADAŃ ZAAWANSOWANYCH 331
Rozdział 16: Przechowywanie danych w pliku 333
Rozdział 17: Wysyłanie wiadomości e-mail 351
CZĘŚĆ V: DEKALOGI 369
Rozdział 18: Dziesięć świetnych zasobów programistycznych 371
Rozdział 19: Dziesięć sposobów na zarabianie pieniędzy za pomocą Pythona 383
Rozdział 20: Dziesięć narzędzi usprawniających pracę z Pythonem 391
Rozdział 21: Dziesięć bibliotek, które powinieneś znać 403
Oceny i opinie klientów: Programowanie w Pythonie dla bystrzaków. Wydanie II John Paul Mueller (1)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(0)
(1)
(0)
(0)
(0)
(0)
Leszek,
Data dodania: 2020-02-16 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem