Java dla bystrzaków. Wydanie VII
- Autor:
- Barry A. Burd
- Bestseller#14
- Bestseller#14
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Dla bystrzaków
- Ocena:
- 4.3/6 Opinie: 3
- Stron:
- 472
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Java dla bystrzaków. Wydanie VII
W prostocie tkwi siła
- Używaj popularnych narzędzi Javy
- Twórz proste obiekty Javy i ponownie używaj kodu
- Obsługuj zdarzenia i wyjątki
- Szybko naucz się Javy!
Java jest wszędzie, a rosnący popyt na aplikacje WWW i dla Androida sprawia, że programiści Javy są poszukiwani bardziej niż kiedykolwiek! Ten świetny podręcznik opisuje najważniejsze elementy tego języka, takie jak powłoka JShell. W książce znajdziesz też praktyczne pytania i ćwiczenia, które pomogą Ci rozwinąć umiejętności programowania w Javie. Dzięki prostym instrukcjom obsługiwania klas i metod języka Java, stosowania zmiennych oraz sterowania przepływem programu szybko staniesz się ekspertem programowania w Javie!
W książce:
- Podstawowe elementy Javy
- Wszystko o powłoce JShell
- Wskazówki dotyczące pętli
- Używanie klas i obiektów
- Żonglowanie wartościami w tablicach
- Obsługa interfejsów w Javie
- Zarządzanie klasami abstrakcyjnymi
- Dziesięć metod unikania błędów
Wybrane bestsellery
-
W środku znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz, aby szybko rozpocząć programowanie w języku VBA. Niezależnie od tego, czy chcesz być bardziej produktywny, zautomatyzować nużące zadania, czy stworzyć własną, zabójczą aplikację, książka Excel. Programowanie w VBA dla bystrzaków. Wydanie V zapewni...
Excel. Programowanie w VBA dla bystrzaków. Wydanie V Excel. Programowanie w VBA dla bystrzaków. Wydanie V
-
Cyberbezpieczeństwo dotyczy dziś każdego. Nowe, zaktualizowane wydanie Cyberbezpieczeństwa dla bystrzaków pomoże Ci chronić osobiste informacje i zabezpieczyć dane biznesowe. Dowiedz się, co się dzieje z plikami, które przechowujesz online. Pracuj bezpiecznie w domu i unikaj dezinformacji. Upewni...
-
Dzięki DevOps możesz przyspieszyć cykl życia związany z dostarczaniem oprogramowania, jeśli tylko poznasz procesy, narzędzia i sposób myślenia będący podstawą kultury DevOps. Ta książka pomaga inżynierom oprogramowania i kierownikom do spraw technicznych w przekształcaniu organizacji w celu przyj...
-
Oferujący potężne możliwości i dynamiczny Python jest używany do tworzenia wielu różnych aplikacji. Został opracowany jako prawdziwie niezależny od platformy — dzięki temu jest doskonałym narzędziem dla początkujących programistów, zwłaszcza tych, którzy chcą szybko poznać nowy język. Zamie...
Programowanie w Pythonie dla bystrzaków. Wydanie II Programowanie w Pythonie dla bystrzaków. Wydanie II
(47.20 zł najniższa cena z 30 dni)47.20 zł
59.00 zł(-20%) -
Jeżeli potrzebne Ci sieciowe know-how, nie musisz już dalej szukać — w tej książce znajdziesz konkretne porady na ten temat. Niezależnie od tego, czy jesteś administratorem sieci komputerowych, czy jako zwyczajny użytkownik komputera chcesz skonfigurować sieć w biurze lub w domu, ta bestsel...(55.20 zł najniższa cena z 30 dni)
55.20 zł
69.00 zł(-20%) -
Nabywanie umiejętności programowania przypomina uczenie się języka obcego. Ta książka to świetny poradnik, który sprawi, że zaczniesz pisać w dziwnie wyglądających językach tworzących globalną sieć. Dzięki prostym wskazówkom nauczysz się pracować z prawdziwym kodem i zbudujesz własnego przeglądar...(23.92 zł najniższa cena z 30 dni)
23.92 zł
29.90 zł(-20%) -
Niezależnie od tego, czy zarządzanie projektami znajduje się w nazwie Twojego stanowiska, czy też jest po prostu jednym z wielu Twoich obowiązków, Microsoft Project 2019 to sekretna broń, której poszukujesz. Nawet jeśli już wiesz co nieco na temat zarządzania projektami, ta książka pokaże Ci, jak...
-
Szukasz pracy w ekscytującej i dynamicznej branży projektowania i instalowania systemów fotowoltaicznych? Oto książka, która pomoże Ci zrozumieć działanie komponentów stosowanych we wszystkich rodzajach systemów PV, od modułów i akumulatorów po regulatory ładowania i inwertery. Ten podręczny i pr...
Fotowoltaika. Projektowanie i instalacja dla bystrzaków Fotowoltaika. Projektowanie i instalacja dla bystrzaków
-
Sztuczna inteligencja — ekscytuje i przeraża. W dodatku jest wszędzie. Chroni przed oszustwami bankowymi, pomaga w leczeniu, obsłudze klientów, a nawet wyborze programów telewizyjnych i sprzątaniu domu. Ta książka wyjaśnia, czym sztuczna inteligencja jest, a czym nie. Zwraca też uwagę na kw...(47.20 zł najniższa cena z 30 dni)
47.20 zł
59.00 zł(-20%) -
Analiza statystyczna w Excelu jest niezwykle przydatna, a dzięki tej książce przekonasz się, że może też być łatwa! Odkryjesz, jak używać perfekcyjnie zaprojektowanych narzędzi Excela do analizowania i interpretowania danych, przewidywania trendów, podejmowania decyzji oraz wykonywania wielu inny...
Analiza statystyczna w Excelu dla bystrzaków. Wydanie IV Analiza statystyczna w Excelu dla bystrzaków. Wydanie IV
(47.20 zł najniższa cena z 30 dni)47.20 zł
59.00 zł(-20%)
Ebooka "Java dla bystrzaków. Wydanie VII" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Java dla bystrzaków. Wydanie VII" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Java dla bystrzaków. Wydanie VII" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnym urządzeniu
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Java For Dummies, 7th Edition
- Tłumaczenie:
- Wojciech Moch
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-5989-5, 9788328359895
- Data wydania książki drukowanej:
- 2020-02-03
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-5990-1, 9788328359901
- Data wydania ebooka:
-
2020-01-31
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@dlabystrzakow.pl.
- Format:
- 170x230
- Numer z katalogu:
- 99440
- Rozmiar pliku Pdf:
- 5.9MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 11.5MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 22.3MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Przykłady na ftp
Ebook zawiera materiały dodatkowe, które możesz pobrać z serwera FTP - link znajdziesz na stronie redakcyjnej.
- Erraty / Zgłoś erratę
- Kategorie:
Nauka » Komputery i technologia
Spis treści książki
- Co możesz zrobić za pomocą języka Java 28
- Dlaczego warto używać języka Java 29
- Informacje historyczne: skąd pochodzi Java 30
- Programowanie obiektowe (OOP) 32
- Języki obiektowe 32
- Obiekty i ich klasy 34
- Co jest takiego dobrego w języku zorientowanym obiektowo? 35
- Lepsze zrozumienie klas i obiektów 37
- Co dalej? 39
- Skrócona instrukcja 42
- Co zainstalować na swoim komputerze? 44
- Czym jest kompilator? 46
- Czym jest wirtualna maszyna Javy? 48
- Tworzenie oprogramowania 54
- Czym jest zintegrowane środowisko programistyczne? 56
- Mówimy w języku Java 60
- Gramatyka i typowe nazwy 60
- Słowa w programie w języku Java 62
- Pierwsze czytanie kodu języka Java 63
- Poznawanie prostego programu w języku Java 65
- Klasa Javy 65
- Metody języka Java 66
- Główna metoda programu 68
- Jak ostatecznie nakazać komputerowi wykonanie jakiejś pracy? 69
- Nawiasy klamrowe 71
- A teraz kilka komentarzy 74
- Dodawanie komentarzy do kodu 75
- Jaką wymówkę ma Barry? 78
- Wykorzystywanie komentarzy do eksperymentowania z kodem 79
- Zmieniając zmienną 84
- Instrukcje przypisania 86
- Typy wartości, które mogą przyjmować zmienne 86
- Wyświetlanie tekstu 90
- Liczby bez części dziesiętnych 91
- Łączenie deklaracji i inicjowanie zmiennych 92
- Eksperymentowanie z JShell 94
- Co się stało ze wszystkimi fajnymi efektami wizualnymi? 96
- Atomy - proste typy Javy 97
- Typ char 98
- Typ boolean 100
- Cząsteczki i związki - typy referencyjne 101
- Deklaracja importu 105
- Tworzenie nowych wartości przez zastosowanie operatorów 107
- Inicjalizuj raz, często przypisuj 110
- Operatory inkrementacji i dekrementacji 111
- Operatory przypisania 115
- Podejmowanie decyzji (instrukcja if w języku Java) 120
- Zgadnij liczbę 120
- Kontrolowanie naciśnięć klawiszy na klawiaturze 121
- Tworzenie losowości 124
- Instrukcja if 125
- Podwójny znak równości 126
- Przygotuj się 126
- Wcięcia w instrukcji if 127
- Bezelseność w Iflandii 128
- Używanie bloków w JShell 130
- Tworzenie warunków z porównaniami i operatorami logicznymi 131
- Porównywanie liczb, porównywanie znaków 131
- Porównywanie obiektów 132
- Importowanie wszystkiego za jednym zamachem 134
- Operatory logiczne w języku Java 135
- Vive les nuls! 137
- (Warunki w nawiasach) 138
- Budowanie gniazda 140
- Wybór spośród wielu wariantów (instrukcja switch w języku Java) 142
- Podstawowa instrukcja switch 143
- Przerwać czy nie przerwać 146
- Ciągi znaków w instrukcji switch 148
- Wielokrotne powtarzanie instrukcji (instrukcje while w języku Java) 152
- Powtarzanie określoną liczbę razy (instrukcja for w języku Java) 155
- Anatomia instrukcji for 157
- Światowa premiera piosenki "Al's All Wet" 159
- Powtarzaj, aż uzyskasz to, czego chcesz (instrukcje do w języku Java) 162
- Odczyt pojedynczego znaku 165
- Obsługa plików w Javie 166
- Deklaracje zmiennych i bloki 167
- Definiowanie klasy (co to znaczy być kontem) 172
- Deklarowanie zmiennych i tworzenie obiektów 174
- Inicjowanie zmiennej 177
- Używanie pól obiektu 177
- Jeden program, kilka klas 177
- Klasy publiczne 178
- Definiowanie metody w ramach klasy (wyświetlanie konta) 179
- Konto, które samo się wyświetla 180
- Nagłówek metody wyświetlającej 182
- Wysyłanie wartości do i z metod (obliczanie odsetek) 183
- Przekazywanie wartości do metody 185
- Zwracanie wartości z metody getInterest 188
- Poprawianie wyglądu liczb 189
- Ukrywanie szczegółów za pomocą metod dostępu 194
- Dobre programowanie 195
- Publiczne życie i prywatne marzenia: uniemożliwianie dostępu do pola 197
- Egzekwowanie reguł za pomocą metod dostępu 199
- Własna klasa GUI Barry'ego 200
- Definiowanie klasy (co oznacza bycie pracownikiem) 208
- Ostatnie słowo o pracownikach 209
- Dobre wykorzystanie klasy 210
- Przygotowanie wypłaty 214
- Praca z plikami (krótki przegląd) 214
- Przechowywanie danych w pliku 215
- Kopiowanie i wklejanie kodu 216
- Czytanie z pliku 217
- Kto przeniósł mój plik? 220
- Dodawanie nazw katalogów do nazw plików 220
- Odczytywanie całego wiersza 221
- Zamykanie połączenia z plikiem na dysku 223
- Definiowanie podklas (co to znaczy być pracownikiem zatrudnionym w pełnym lub niepełnym wymiarze godzin) 224
- Tworzenie podklasy 226
- Nawyk tworzenia podklas 228
- Korzystanie z podklas 229
- Dopasowywanie typów 231
- Druga część programu 231
- Zastępowanie istniejących już metod (zmiana sposobu wypłaty dla niektórych pracowników) 233
- Adnotacja Javy 235
- Używanie metod z klas i podklas 236
- Definiowanie konstruktorów (co to znaczy być temperaturą) 240
- Czym jest temperatura? 241
- Co to jest skala temperatury? (Typ wyliczeniowy) 241
- Dobrze, czym zatem jest temperatura? 242
- Co możesz zrobić z temperaturą? 244
- Wywołanie new Temperature(32.0) - studium przypadku 246
- Niektóre rzeczy nigdy się nie zmieniają 248
- Jeszcze więcej podklas (zróbmy coś z pogodą) 250
- Budowanie lepszych temperatur 250
- Konstruktory dla podklas 252
- Wykorzystanie tych wszystkich rzeczy 253
- Domyślny konstruktor 254
- Konstruktor, który robi coś więcej 257
- Klasy i metody z API Javy 259
- Adnotacja SuppressWarnings 261
- Definiowanie klasy (co to znaczy być graczem w baseball) 266
- Inny sposób na upiększenie liczb 267
- Korzystanie z klasy Player 268
- Jedna klasa, dziewięć obiektów 270
- Nie wszystko GUI, co się świeci 270
- Rzucanie wyjątku z metody do metody 272
- Prace statyczne (wyznaczanie średniej dla zespołu) 274
- Dlaczego tu jest tak dużo tego static? 275
- Poznaj statyczne inicjalizowanie 276
- Wyświetlanie ogólnej średniej dla zespołu 277
- Słowo kluczowe static to zeszłoroczny śnieg 280
- Zachowaj ostrożność przy elementach statycznych 280
- Eksperymenty ze zmiennymi 283
- Umieszczenie zmiennej na swoim miejscu 283
- Wskazywanie zmiennej, gdzie ma iść 286
- Przekazywanie parametrów 290
- Przekazywanie przez wartość 290
- Zwracanie wyniku 292
- Przekazywanie wartości przez referencję 292
- Zwracanie obiektu z metody 294
- Epilog 296
- Ustaw gęsi w jednym rzędzie 297
- Tworzenie tablicy w dwóch prostych krokach 300
- Przechowywanie wartości 301
- Tabulatory i inne znaki specjalne 303
- Korzystanie z inicjalizatora tablicy 303
- Przechodzenie przez tablicę z rozszerzoną pętlą for 304
- Szukanie 306
- Zapisywanie do pliku 308
- Kiedy zamknąć plik 309
- Tablice obiektów 311
- Korzystanie z klasy Room 313
- Jeszcze inny sposób na upiększenie liczb 315
- Operator warunkowy 316
- Argumenty wiersza poleceń 319
- Używanie argumentów wiersza poleceń w programie Java 320
- Sprawdzanie, czy liczba argumentów wiersza poleceń jest właściwa 322
- Poznawanie ograniczeń tablic 326
- Klasy kolekcji na ratunek 327
- Korzystanie z klasy ArrayList 327
- Korzystanie z typów generycznych 329
- Klasy opakowujące 332
- Sprawdzanie obecności większej ilości danych 334
- Korzystanie z iteratora 334
- Wiele różnych klas kolekcji 335
- Programowanie funkcyjne 337
- Rozwiązanie problemu w tradycyjny sposób 340
- Strumienie 342
- Wyrażenia lambda 342
- Typologia wyrażeń lambda 345
- Używanie strumieni i wyrażeń lambda 346
- Po co się tak męczyć? 351
- Referencje metod 353
- Obsługa wyjątków 356
- Parametr w klauzuli catch 360
- Typy wyjątków 361
- Kto złapie wyjątek? 363
- Łapanie dwóch lub więcej wyjątków naraz 368
- Nadmierna ostrożność 369
- Wykonywanie przydatnych rzeczy 370
- Dobre wyjątki, nasi przyjaciele 371
- Obsługa wyjątku lub przekazanie odpowiedzialności 372
- Kończenie pracy za pomocą klauzuli finally 378
- Instrukcja try i zasoby 381
- Modyfikatory dostępu 386
- Klasy, dostęp i programy wieloczęściowe 387
- Elementy klasy kontra klasy 387
- Modyfikatory dostępu dla elementów 388
- Umieszczanie rysunku w ramce 391
- Struktura katalogów 393
- Tworzenie ramki 393
- Wymykając się z oryginalnego kodu 396
- Domyślny dostęp 397
- Jak wślizgnąć się do pakietu? 400
- Dostęp chroniony 401
- Podklasy, które nie są w tym samym pakiecie 401
- Klasy, które nie są podklasami (ale znajdują się w tym samym pakiecie) 403
- Modyfikatory dostępu dla klas Javy 406
- Klasy publiczne 406
- Klasy niepubliczne 407
- Typy w języku Java 409
- Interfejsy w języku Java 410
- Dwa interfejsy 411
- Implementowanie interfejsów 412
- Składanie wszystkich elementów razem 414
- Klasy abstrakcyjne 416
- Opieka nad swoim zwierzakiem 419
- Używanie tych wszystkich klas 421
- Spokojnie! Nie widzisz podwójnie! 423
- No dalej... Naciśnij ten przycisk 428
- Zdarzenia i obsługa zdarzeń 430
- Wątki wykonania 431
- Słowo kluczowe this 432
- Wewnątrz metody actionPerformed 433
- SerialVersionUID 434
- Reagowanie na rzeczy inne niż kliknięcia przycisków 436
- Tworzenie klas wewnętrznych 440
- Tworzenie baz danych i tabel 446
- Co się dzieje po uruchomieniu kodu 447
- Korzystanie z poleceń SQL 447
- Podłączanie i rozłączanie 449
- Umieszczanie danych w tabeli 450
- Pobieranie danych 451
- Niszczenie danych 452
- Stosowanie wielkich liter we właściwych miejscach 457
- Przerywanie instrukcji switch 458
- Porównywanie wartości za pomocą podwójnego znaku równości 458
- Dodawanie komponentów do GUI 459
- Tworzenie metod obsługi zdarzeń 459
- Definiowanie wymaganych konstruktorów 459
- Naprawianie odwołań do niestatycznych elementów 460
- Pilnowanie granic tablicy 460
- Przewidywanie pustych wskaźników 460
- Pomóż Javie znaleźć pliki programu 461
- Strona WWW tej książki 463
- Najważniejsze strony 464
- Wyszukiwanie wiadomości, recenzji i przykładowego kodu 464
- Masz pytanie techniczne? 464
O autorze 15
Podziękowania od autora 17
Wprowadzenie 19
CZĘŚĆ I: ZACZYNAMY PRACĘ Z JĘZYKIEM JAVA 25
Rozdział 1: Klasy w C++ 27
Rozdział 2: Wszystko o oprogramowaniu 41
Rozdział 3: Używanie podstawowych elementów 59
CZĘŚĆ II: PISANIE WŁASNYCH PROGRAMÓW W JĘZYKU JAVA 81
Rozdział 4: Jak najlepiej wykorzystać zmienne i ich wartości 83
Rozdział 5: Kontrolowanie przepływu programu za pomocą instrukcji podejmowania decyzji 119
Rozdział 6: Sterowanie przepływem programu za pomocą pętli 151
CZĘŚĆ III: PRACA W SZERSZEJ PERSPEKTYWIE - PROGRAMOWANIE OBIEKTOWE 169
Rozdział 7: Myślenie w kategoriach klas i obiektów 171
Rozdział 8: Oszczędność czasu i pieniędzy - ponowne użycie istniejącego kodu 207
Rozdział 9: Konstruowanie nowych obiektów 239
CZĘŚĆ IV: SPRYTNE TECHNIKI JAVY 263
Rozdział 10: Wprowadzanie zmiennych i metod tam, gdzie się znajdują 265
Rozdział 11: Używanie tablic do żonglowania wartościami 297
Rozdział 12: Korzystanie z kolekcji i strumieni (gdy tablice nie są wystarczające) 325
Rozdział 13: Wyglądaj dobrze, gdy sprawy przybierają nieoczekiwany obrót 355
Rozdział 14: Współdzielenie nazw między częściami programu w Javie 385
Rozdział 15: Fantazyjne typy referencyjne 409
Rozdział 16: Reagowanie na naciśnięcia klawiszy i kliknięcia myszą 427
Rozdział 17: Używanie baz danych w Javie 445
CZĘŚĆ V: DEKALOGI 455
Rozdział 18: 10 sposobów unikania błędów 457
Rozdział 19: Dziesięć stron o Javie 463
Skorowidz 465
Oceny i opinie klientów: Java dla bystrzaków. Wydanie VII Barry A. Burd (3)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(1)
(0)
(1)
(1)
(0)
(0)
Opinia: anonimowa
Opinia dodana: 2021-08-10 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: Bartłomiej T,
Opinia dodana: 2022-10-29 Ocena: 4 Opinia potwierdzona zakupem
Opinia: anonimowa
Opinia dodana: 2021-02-04 Ocena: 3 Opinia potwierdzona zakupem
więcej opinii