Modele biznesowe dla bystrzaków
- Autor:
- Jim Muehlhausen
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Dla bystrzaków
- Ocena:
- 6.0/6 Opinie: 2
- Stron:
- 400
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Modele biznesowe dla bystrzaków
W prostocie tkwi siła
Modele biznesowe dla bystrzaków:
- Stwórz solidny model biznesowy
- Wprowadź innowacje do modelu
- Opanuj techniki kształtowania modeli biznesowych
Modele biznesowe? Łatwizna
Modele biznesowe dla bystrzaków pomogą Ci napisać solidny model biznesowy, dzięki któremu zdefiniujesz cele swojej firmy i wzmocnisz jej atrakcyjność w oczach klientów. Odkryjesz, jak stworzyć propozycję wartości, zdefiniować segment rynku, zidentyfikować miejsce swojej firmy w łańcuchu wartości, opracować sposoby na generowanie przychodów, zidentyfikować konkurentów, rozwinąć konkurencyjną strategię i wiele więcej.
W książce:
- Recepta na sukces modelu biznesowego
- Narzędzia do projektowania modeli biznesowych
- Techniki budujące rentowne modele przychodów
- Waga i znaczenie trwałości przewagi konkurencyjnej
- Sposoby na wprowadzanie innowacji oraz unikanie pułapek
- Dlaczego wszystkie modele biznesowe w końcu erodują
- Wiele przykładów z życia prawdziwych firm
Jim Muehlhausen jest założycielem i prezesem Instytutu Modelu Biznesowego, a także mówcą i konsultantem firm małych i dużych. Jest autorem The 51 Fatal Business Errors and How to Avoid Them. Jego artykuły pojawiają się są w „Entrepreneur”, „Businessweek” i dziesiątkach innych publikacji.
Wybrane bestsellery
-
Podstawowe reguły analizy technicznej umożliwiają mądrym traderom interpretowanie informacji z rynku w celu maksymalizowania zwrotów z inwestycji. W czwartym wydaniu tej książki zawodowa analityczka i prognostyczka rynku wyjaśni Ci, jak samodzielnie stosować te reguły, bez potrzeby polegania na e...(71.20 zł najniższa cena z 30 dni)
71.20 zł
89.00 zł(-20%) -
Język, którym posługują się eksperci od inwestowania na giełdzie, bywa skomplikowany, prawda? Tabele, wykresy, skróty, obco brzmiące słowa rodem z londyńskiego City i nowojorskiej Wall Street — z tym wszystkim spotyka się na co dzień każdy gracz. Do tego definicje trudnych terminów, które n...
-
Dlaczego warto podjąć wyzwanie i zacząć inwestować na tym rynku? Oprócz tego, że dostęp do niego jest wręcz dziecinnie prosty i że jest on czynny 24/7 (jak dobry sklep spożywczy), Forex jest też miejscem, gdzie można zarabiać zarówno przy trendach zwyżkowych, jak i zniżkowych. Równie łatwo można ...(29.25 zł najniższa cena z 30 dni)
29.25 zł
39.00 zł(-25%) -
Scrum to sposób na kreatywność i współpracę w każdym projekcie. Książka Scrum dla bystrzaków wprowadzi Cię w ten popularny świat zwinnych ram postępowania w zakresie zarządzania projektami i pokaże, jak Scrum pomaga w pobudzaniu innowacyjności w każdej firmie lub branży, a nawet w życiu prywatnym...(55.20 zł najniższa cena z 30 dni)
55.20 zł
69.00 zł(-20%) -
Czy masz wrażenie, że wciąż brakuje Ci czasu i nie możesz z niczym zdążyć? Ten prosty i zrozumiały poradnik pomoże Ci zmienić Twój dzień w pracy — a także całe Twoje życie. Jest pełen praktycznych wskazówek na temat radzenia sobie z tym, co rozprasza naszą uwagę, walczenia ze skłonnością do...
Efektywne zarządzanie czasem dla bystrzaków. Wydanie II Efektywne zarządzanie czasem dla bystrzaków. Wydanie II
(29.50 zł najniższa cena z 30 dni)47.20 zł
59.00 zł(-20%) -
W tym pouczającym, zwięzłym przewodniku znajdziesz opis zasad analizy fundamentalnej oraz informacje na temat tego, jak korzystać narzędzi, którymi posługują się odnoszący sukcesy inwestorzy. Nauczysz się z niego także oceniać stabilność finansową firm, chronić swoje inwestycje w okresach spowoln...
Analiza fundamentalna dla bystrzaków. Jak minimalizować ryzyko i chronić swoje inwestycje. Wydanie II Analiza fundamentalna dla bystrzaków. Jak minimalizować ryzyko i chronić swoje inwestycje. Wydanie II
(63.20 zł najniższa cena z 30 dni)63.20 zł
79.00 zł(-20%) -
Niezależnie od tego, czy zarządzanie projektami znajduje się w nazwie Twojego stanowiska, czy też jest po prostu jednym z wielu Twoich obowiązków, Microsoft Project 2019 to sekretna broń, której poszukujesz. Nawet jeśli już wiesz co nieco na temat zarządzania projektami, ta książka pokaże Ci, jak...(34.50 zł najniższa cena z 30 dni)
55.20 zł
69.00 zł(-20%) -
Ta książka umożliwi Ci bezpieczny start w świecie foreksa. Została napisana w przystępny sposób, a materiał podzielono na niewielkie rozdziały, co ułatwia odnalezienie potrzebnych informacji. Krok po kroku wyjaśniono tu mechanizmy działania rynku walutowego i czynniki, które wprawiają go w ruch. ...(44.25 zł najniższa cena z 30 dni)
44.25 zł
59.00 zł(-25%) -
Niezależnie od tego, czy prowadzisz firmę rodzinną, organizację non profit z rygorystycznie rozliczanym budżetem, globalną markę, czy średniej wielkości przedsiębiorstwo, które chce się rozwijać — ta książka jest dla Ciebie! Praktyczne, pożyteczne porady i techniki pomogą Ci znaleźć klientó...(36.75 zł najniższa cena z 30 dni)
36.75 zł
49.00 zł(-25%) -
W Stanach Zjednoczonych menedżer produktu jest uznawany za czwartą najważniejszą osobę w firmie. Jednak tylko nieliczna grupa menedżerów produktu przeszła formalne szkolenie zawodowe. Jeśli planujesz objąć to stanowisko lub obecnie je zajmujesz, ta książka zapewni Ci solidne podstawy, czyli konce...(36.75 zł najniższa cena z 30 dni)
36.75 zł
49.00 zł(-25%)
Ebooka "Modele biznesowe dla bystrzaków" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Modele biznesowe dla bystrzaków" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Modele biznesowe dla bystrzaków" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Modele biznesowe dla bystrzaków (1) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Personel PlusRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
W prostocie tkwi siła. Dzięki lekturze książki Czytelnik dowie się, jak napisać solidny model biznesowy, dzięki któremu zdefiniuje cele swojej firmy i wzmocni jej atrakcyjność w oczach klientów. Odkryje, jak stworzyć propozycję wartości, zdefiniować segment rynku, zidentyfikować miejsce swojej firmy w łańcuchu wartości, opracować sposoby na generowanie przychodów, zidentyfikować konkurentów, rozwinąć konkurencyjną strategię i wiele więcej. W książce znaleźć ponadto można: - receptę na sukces modelu biznesowego, - narzędzia do projektowania modeli biznesowych, - techniki budujące rentowne modele przychodów, - wagę i znaczenie trwałości przewagi konkurencyjnej, - sposoby na wprowadzanie innowacji oraz unikanie pułapek, - informację, dlaczego wszystkie modele bizne sowe w końcu erodują, - a w końcu wiele przykładów z życia prawdziwych firm.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Business Models For Dummies
- Tłumaczenie:
- Wojciech Usarzewicz
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-3379-6, 9788328333796
- Data wydania książki drukowanej:
- 2018-03-09
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-3380-2, 9788328333802
- Data wydania ebooka:
- 2018-03-09 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@dlabystrzakow.pl.
- Format:
- 170x230
- Numer z katalogu:
- 69583
- Rozmiar pliku Pdf:
- 4.8MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 5.4MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 12.1MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Praca » Biznes, Inwestycje, Kariera
Spis treści książki
- O książce (19)
- Konwencje użyte w tej książce (20)
- Czego nie musisz czytać (21)
- Naiwne założenia (21)
- Jak podzielona jest ta książka (21)
- Część I: Zaczynamy przygodę z modelami biznesowymi (22)
- Część II: Tworzymy zwycięski model biznesowy (22)
- Część III: Jak radzić sobie ze zmianami (23)
- Część IV: Innowacje w modelach biznesowych (23)
- Część V: Dekalogi (23)
- Ikony wykorzystane w książce (24)
- Co dalej (24)
- Historia modeli biznesowych (30)
- Modele biznesowe są na topie (31)
- Dla kogo model biznesowy? (31)
- Wartość modelu biznesowego (32)
- Przyszłość modeli biznesowych (34)
- Coraz większe wyrafinowanie (34)
- Więcej dóbr cyfrowych (34)
- Ochrona własności intelektualnej (34)
- Wykorzystanie transparentności (35)
- Siła skutecznych operatorów (35)
- Recepta na udany model biznesowy (40)
- Sekretny składnik do robienia pieniędzy (41)
- Ta sama branża, inne modele biznesowe (44)
- Jak Twój model biznesowy wyróżnia Cię spośród konkurencji (45)
- Porównujemy modele biznesowe z biznesplanami (46)
- Elementy dobrego biznesplanu (47)
- Biznesplany nie uwzględniają wszystkiego (48)
- Ulepszamy biznesplan (49)
- Tworzenie planu modelu biznesowego (50)
- Rozważamy Twoją przewagę konkurencyjną (51)
- Pozyskiwanie przewagi konkurencyjnej (52)
- Wzmacniamy Twoją przewagę konkurencyjną (53)
- Wspólne aspekty wszystkich modeli biznesowych (58)
- Modele biznesowe w swojej najprostszej postaci (60)
- Przykłady modeli biznesowych (60)
- Próbujemy (nieskutecznie) odnieść sukces bez wspaniałego modelu biznesowego (66)
- Dobre wieści: modele biznesowe są zmienne (67)
- Studium przypadku: Kodak kontra Fujifilm (67)
- Porównując ciężką pracę z wynikami - póki model biznesowy jest solidny (69)
- Ciężka praca zdefiniowana na nowo (71)
- Unikanie zobowiązania wobec złego modelu biznesowego (71)
- Studium przypadku: New Pig (71)
- Droga do świetnego modelu usłana jest eksperymentami (72)
- Nawet inwestorzy venture wygrywają tylko raz na trzy podejścia (72)
- Niech rynek określi, czy jesteś sprytny (73)
- Nigdy nie licz na głupie szczęście (74)
- Analizujemy tradycyjne sposoby projektowania modelu biznesowego (80)
- Powrót do serwetki (80)
- Imitacja (81)
- Eureka, czyli jak wpaść na model (82)
- Problemy tradycyjnych metod (82)
- Za dużo rzeczy do zapamiętania (82)
- Złożone wzajemne oddziaływania (83)
- Nie wszystko ma tę samą wagę (84)
- Projektowanie modelu biznesowego z użyciem procesu systemowego (85)
- Szablon modelu biznesowego (86)
- Czterokomórkowy model biznesowy (86)
- Koło modelu biznesowego (87)
- Oceniamy rynek docelowy (92)
- Określanie atrakcyjności branży (93)
- Znaleźć najlepszą branżę (95)
- Działanie na zaniedbanych lub nieobsługiwanych rynkach (96)
- Studium przypadku: oprogramowanie kontra linie lotnicze (97)
- Szukamy niszy (98)
- Siła dobrej niszy (98)
- Istnieje nieograniczona liczba nisz (99)
- Rynki mają tendencję do podziału (100)
- Znajdź zaniedbane lub nieobsługiwane rynki (102)
- Czas na atrakcyjność klientów (103)
- Znajdź swoje miejsce w branżowym łańcuchu wartości (105)
- Budujemy wyjątkową propozycję wartości (110)
- Porównujemy wyjątkową propozycję sprzedaży z wyjątkową propozycją wartości (112)
- Definiujemy wyjątkową propozycję sprzedaży (113)
- Definiujemy wyjątkową propozycję wartości (115)
- Czas na porównanie (115)
- Maksymalizacja potencjału produktu (116)
- Budowanie zbywalności (117)
- Twoja wyjątkowa propozycja wartości w jednym zdaniu (117)
- Bycie pierwszym na rynku (119)
- Tworzenie nowej WPS, kiedy rośnie konkurencja (119)
- Niech Twoja propozycja wartości ma znaczenie dla klientów (120)
- Tworzenie potężnej marki (122)
- Twoja marka w oczach Twoich klientów (122)
- Inne kwestie związane z marką (124)
- Budujemy model rentownej sprzedaży (125)
- Generowanie dużych marż (126)
- Tworzenie produktu o wysokiej marży (126)
- Utrzymanie się na rynku dzięki własnej wyjątkowej marży (131)
- Sukces dzięki tworzeniu wyjątkowych strumieni przychodów (132)
- Zwracanie uwagi na to, co ogranicza marże (134)
- Analiza konkurencji (135)
- Dobrzy konkurenci (136)
- Źli konkurenci (136)
- Pośredni konkurenci (137)
- Generowanie wystarczającej marży całkowitej (137)
- Zamiana marży na zyski (138)
- Właściwy asortyment: benzyna, papierosy i napoje (139)
- Tworzenie znaczącej przewagi kosztowej (141)
- Efekty skali (142)
- Wykorzystanie technologii (144)
- Lepsze zarządzanie łańcuchem wartości (144)
- Tworzenie cennego źródła regularnych przychodów (149)
- Przychód powtarzalny obniża koszty sprzedaży (150)
- Kiedy przychód regularny wcale taki nie jest (150)
- Unikanie pułapek rynkowych (151)
- Upewnij się, że posiadasz klienta (152)
- Trochę kreatywności w rachunkowości (153)
- Technologia szybko zabija marże (154)
- Zamykamy transakcję (158)
- Pozyskanie klienta po rozsądnej cenie (158)
- Niedocenianie trudności ze sprzedażą (159)
- Zakładanie, że powtarzalna sprzedaż to łatwizna (159)
- Marketing przewyższa sprzedaż (160)
- Tworzenie sprawdzonego i powtarzalnego procesu sprzedaży (161)
- Osiąganie trwałej przewagi konkurencyjnej (164)
- Wykorzystywanie własności intelektualnej (165)
- Tworzenie przewagi finansowej (169)
- Utrzymywanie przewagi konkurencyjnej (173)
- Taktyka defensywna (173)
- Taktyka ofensywna (174)
- Oszacowanie przewagi konkurencyjnej z użyciem pięciu sił Portera (175)
- Utrzymanie siły modelu z pomocą innowacji (180)
- Zrozum swój czynnik innowacji (180)
- Pamiętaj o potrzebie innowacji (182)
- Unikanie pułapek rynkowych (185)
- Nadmierne poleganie na trendach (185)
- Nadmierne poleganie na kilku klientach (185)
- Podatność na siły będące poza naszą kontrolą (186)
- Rozważ kolejnego właściciela: najlepsze modele biznesowe można przenosić (188)
- Umniejszanie wartości Twojego modelu biznesowego (188)
- Wyłamanie się z marki osobistej (189)
- Lekcja od Oprah (192)
- Sprzedaż firmy nie jest jedyną strategią wyjścia (193)
- Sprzedaż firmy a dożywotni CEO (194)
- Porównanie finansowych korzyści strategii wyjścia (195)
- Zwiększenie zdolności do korzystnego wyjścia z inwestycji (196)
- Polegaj na procedurach, nie na ludziach (196)
- Skup się na wartości przedsiębiorstwa - nie tylko na zyskach (197)
- Sprzedaż we właściwym momencie (197)
- Porównywanie działających modeli biznesowych z teoretycznymi modelami biznesowymi (202)
- Używamy szablonu modelu biznesowego (202)
- Zacznijmy od podstaw (205)
- Pytania, na które trzeba odpowiedzieć (206)
- Ocena Twojego modelu biznesowego (210)
- Szybki system oceny (211)
- System oceny profesjonalnej (214)
- Słabnący model biznesowy nie jest powodem do wstydu (220)
- Dlaczego firmy nie dostrzegają zagrożeń (221)
- Lekcje od firm Apple i IBM (222)
- Działaj i ciesz się efektami (225)
- Coroczne planowanie modelu biznesowego (225)
- Co pięć lat zaczynaj od nowa (226)
- Przykład: Sony (226)
- Spadające marże (230)
- Świetne marże czynią Cię celem dla konkurencji (230)
- Cykle życia produktu i Twój model biznesowy (231)
- Kiedy można tolerować spadające marże, a kiedy już nie (234)
- Przykład: układy pamięci (235)
- Notowanie niskich zysków w dłuższym okresie (236)
- Cienka granica między wyjściem na prostą a głupotą (237)
- Nie zostań niewolnikiem złego modelu biznesowego (237)
- Nikt nie zwycięża w wojnie wyniszczającej (238)
- Łatwiejsze rozwiązanie (238)
- Trend stabilnej sprzedaży (239)
- Ogólne niezadowolenie (240)
- Naprawiamy model biznesowy, aby pozbyć się problemów (244)
- Analiza ukrytych problemów (245)
- Ukryty problem: potrzeba zwiększenia sprzedaży (245)
- Ukryty problem: 26-godzinna doba (248)
- Ignorowanie problemów z modelem biznesowym tylko je wzmacnia (248)
- Konsekwencje ignorowania problemów (249)
- Twój model ulega erozji, ale jak szybko? (249)
- Zmiana zawsze wydaje się ryzykowna (251)
- Brak zmian może być gorszy (252)
- Drobne ulepszenia rzadko dają efekty (258)
- Patrz do przodu, nie do tyłu (258)
- Przykład: globalny model biznesowy McDonald's (259)
- Przewidywanie przyszłości (260)
- Patrzymy w kryształową kulę (260)
- Pokonanie strachu przed pomyłką (262)
- Prognozowanie trendów z odrobiną kreatywności (262)
- Porażka może być korzystna (o ile jest tania i szybka) (264)
- Nowa definicja porażki (265)
- Przykłady: porażka jako pierwszy krok do sukcesu (265)
- Sprawne funkcjonowanie dzięki kolejnym wersjom modelu biznesowego (267)
- Porównujemy innowację brzegową z kwantową (272)
- Kiedy potrzebujesz obydwu form (272)
- Korzyści płynące z innowacji brzegowej (273)
- Korzyści płynące z innowacji kwantowej (273)
- Odkrywamy korelacje między szaleństwem a innowacyjnym geniuszem (276)
- Odróżniamy szalone pomysły od genialnych (276)
- Cierpliwość jest cnotą (277)
- Dbanie o ciągłość kreatywnego procesu (277)
- Pozyskujemy talenty z zewnątrz (278)
- Używamy narzędzi w czasie procesu (280)
- Innowator zaburzający zazwyczaj wygrywa (284)
- Lekcje płynące z dylematu innowatora (286)
- Jak czerpać korzyści z innowacji zaburzającej? (289)
- Większość Twoich istniejących modeli jest w porządku: nie wylewaj dziecka z kąpielą (293)
- Porównujemy nadmierną innowację z niewystarczającą innowacją (293)
- Które części Twojego modelu zostawić, a które odrzucić (294)
- Crowdsourcing szybko nie zniknie (300)
- Dziesięć rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, że są rezultatem crowdsourcingu (301)
- Twój model biznesowy może skorzystać na crowdsourcingu (303)
- Crowdsourcing jest 1300 razy szybszy od metod tradycyjnych (303)
- Crowdsourcing tworzy nową merytokrację (303)
- Crowdsourcing może generować nadzwyczajne pomysły (304)
- Crowdsourcing redukuje koszty (305)
- Crowdsourcing po prostu czasami działa lepiej (309)
- Potencjalne minusy crowdsourcingu (310)
- W jaki sposób internet zmienił sprzedaż (312)
- Nie sprzedawaj, jakby wciąż był 1985 (312)
- Klątwa niewidzialnego klienta (315)
- Płynąć z prądem (316)
- Nowe możliwości (317)
- Rozważ korzyści płynące z wirtualizacji sprzedaży (317)
- Podstawy wirtualizacji procesu sprzedaży (318)
- Czas odrzucić przestarzałe metody (318)
- Quid pro quo (318)
- Edukuj na wczesnym etapie procesu (318)
- Pamiętamy o wzajemnej zgodzie (320)
- Wirtualizacja procesu sprzedaży krok po kroku (321)
- W jaki sposób stworzyć wirtualny proces sprzedaży (321)
- Przykład wirtualizacji procesu sprzedaży: sprzedaż franczyzy (323)
- Co to te ubezpieczenia (329)
- Dlaczego ubezpieczenia są rentowne (330)
- Dokładna analiza ryzyka (330)
- Jak zarobić na błędnych szacunkach (331)
- Odmówienie klientowi ubezpieczenia będzie Cię kosztować (332)
- Kreatywne ubezpieczenia (335)
- Kiedy godzina nie jest godziną (338)
- Przykład kreatywnego ubezpieczenia: Enron (339)
- Arkusz roboczy: tworzymy program ubezpieczeniowy (340)
- Stwórz raz, sprzedawaj wielokrotnie (346)
- Stwórz pożądaną markę (348)
- Niech klienci tworzą dobra za darmo (349)
- Przewaga konkurencyjna przy niskich kosztach (351)
- Wydobycie surowców naturalnych (353)
- Chroniona własność intelektualna (353)
- Technologiczne wyniszczenie istniejącego modelu (354)
- Pozłacanie złota (356)
- Wykorzystywanie rozwijającej się świadomości klienta (358)
- Działamy w ultraniszy (360)
- Kiedy bardzo chcesz sprzedać biznes (364)
- Za mało sobie płacisz (365)
- Scenariusz 1. Charlie Dusigrosz (365)
- Scenariusz 2. Nawykowa Harriet (366)
- Musisz ciągle szukać funduszy, aby firma mogła się rozwijać (367)
- Wydaje Ci się, że musisz zatrudnić supersprzedawcę, żeby naprawić problemy ze sprzedażą (367)
- Bank za Tobą nie przepada (368)
- Twoje marże są niższe od marż konkurencji (369)
- Męczysz się z trudnymi klientami, zamiast się ich pozbyć (369)
- Masz wrażenie, że nie ma nikogo, komu można oddelegować pracę (370)
- Twoi najlepsi pracownicy często odchodzą, szukając lepszych możliwości (372)
- Liczba klientów stoi w miejscu albo spada (372)
- Książki biznesowe (374)
- Konkurenci (375)
- Konsultanci (376)
- Firmy spoza Twojej branży (376)
- Kryształowa kula (377)
- Pracownicy (378)
- Kupowane produkty lub usługi (379)
- Podróżuj do innych krajów i wartościowych miejsc (380)
- Sny na jawie (381)
- Handlowcy (382)
- Później pomyślę, jak na tym zarobić (384)
- To taki jakby Groupon, tylko trochę inny... (385)
- Pracowałem kiedyś dla firmy, która robiła dokładnie to samo (386)
- Mój biznesplan wymaga... (387)
- W końcu wyjdę na swoje (388)
- Wszyscy tego potrzebują (388)
- Nadrobię ilością (389)
- Wystarczy nam jeden procent rynku (389)
- Od roku pracuję nad tą umową i wkrótce będzie podpisana (390)
- Co to takiego model biznesowy? (390)
O autorze (15)
Podziękowania od autora (17)
Wprowadzenie (19)
CZĘŚĆ I: ZACZYNAMY PRZYGODĘ Z MODELAMI BIZNESOWYMI (27)
Rozdział 1: Co to takiego model biznesowy i dlaczego ma znaczenie? (29)
Rozdział 2: Definicja modelu biznesowego (39)
Rozdział 3: Modele biznesowe mają wiele postaci (57)
Rozdział 4: Sukces Twojej firmy zależy od modelu biznesowego (65)
CZĘŚĆ II: TWORZYMY ZWYCIĘSKI MODEL BIZNESOWY (77)
Rozdział 5: Używanie narzędzi do zaprojektowania Twojego modelu biznesowego (79)
Rozdział 6: Szukanie najbardziej atrakcyjnych rynków do stworzenia potężnej oferty (91)
Rozdział 7: Uzupełnianie oferty z pomocą wyjątkowej propozycji wartości (109)
Rozdział 8: Zarabianie na modelu biznesowym (125)
Rozdział 9: Monetyzacja przez wyniki sprzedaży (157)
Rozdział 10: Budowanie trwałego modelu biznesowego (163)
Rozdział 11: Podtrzymywanie modelu biznesowego. Innowacje i unikanie pułapek rynkowych (179)
Rozdział 12: Monetyzacja (187)
Rozdział 13: Analizujemy Twój model biznesowy (201)
CZĘŚĆ III: JAK RADZIĆ SOBIE ZE ZMIANAMI (217)
Rozdział 14: Erozja dotyczy wszystkich modeli biznesowych (219)
Rozdział 15: Jak poznać, że Twój model biznesowy słabnie (229)
Rozdział 16: Wykrywanie ukrytych problemów i sprawna adaptacja (243)
CZĘŚĆ IV: INNOWACJE W MODELACH BIZNESOWYCH (255)
Rozdział 17: Od czego zacząć proces wprowadzania innowacji (257)
Rozdział 18: Rozpoczynamy proces wprowadzania innowacji (271)
Rozdział 19: Innowacja zaburzająca (283)
Rozdział 20: Crowdsourcing - zaawansowana innowacja modelu biznesowego (297)
Rozdział 21: Wykorzystujemy proces sprzedaży wirtualnej (311)
Rozdział 22: Czerpanie zysków z ubezpieczeń (329)
CZĘŚĆ V: DEKALOGI (343)
Rozdział 23: Dziesięć wspaniałych modeli biznesowych (345)
Rozdział 24: Dziesięć oznak problemów z modelem biznesowym (363)
Rozdział 25: Dziesięć źródeł innowacji modelu biznesowego (373)
Rozdział 26: Dziesięć rzeczy, których inwestor nie chce słyszeć o Twojej firmie (383)
Skorowidz (391)
Dla bystrzaków - inne książki
-
Książka - oparta na prostej filozofii, zgodnie z którą tylko Ty sam możesz nauczyć siebie rysowania - daje Ci narzędzia potrzebne do tego, by poznać podstawy rysunku, a potem rozwinąć się w ramach bardziej zaawansowanych technik. Nigdy nie jest za późno na odkrycie wewnętrznego artysty. A zatem p...
-
Czy jesteś uczniem, wykonawcą, czy fanem, dzięki tej książce bez trudu pojmiesz teorię muzyki. To przejrzyste wprowadzenie w jej koncepcje oraz w zagadnienia artyzmu i biegłości technicznej — kwestie stanowiące podstawę do tworzenia wspaniałych dźwięków. Szybko staniesz się specjalistą od w...(39.20 zł najniższa cena z 30 dni)
39.20 zł
49.00 zł(-20%) -
W tej książce znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz, aby zrozumieć naszą szybko rozwijającą się gospodarkę, a także podstawy ekonomiczne, które nigdy się nie zmieniają. Jak najlepiej walczyć z ubóstwem? Jak państwo może wpływać na poziom zatrudnienia oraz wzrost wynagrodzeń? Jak chronić środowi...(47.20 zł najniższa cena z 30 dni)
47.20 zł
59.00 zł(-20%) -
Ten napisany ludzkim językiem samouczek pomoże Ci zrozumieć różnorakie zagadnienia logiczne, od dowodów, rachunku kwantyfikatorów i paradoksów, po logikę symboliczną, struktury semantyczne i sylogizmy. Omówione krok po kroku przykłady pokażą Ci, jak przeprowadzić wnioskowanie, udowodnić jego popr...(29.93 zł najniższa cena z 30 dni)
29.93 zł
39.90 zł(-25%) -
Chcesz pokonać opór przed mówieniem po angielsku i potrzebujesz pomocy? Bez względu na to kim jesteś, dzięki temu podręcznikowi zaczniesz w mgnieniu oka posługiwać się angielskim i dobrze go rozumieć. Ponadto poprawisz swoją wymowę, a także znajomość gramatyki i słownictwa, oraz nauczysz się używ...(29.93 zł najniższa cena z 30 dni)
29.93 zł
39.90 zł(-25%) -
Trzymasz w dłoni kolejne wydanie bestsellerowej książki, dzięki której szybko rozwiniesz swoje naturalne umiejętności odczytywania mowy ciała i... posługiwania się nią. Co prawda całkowite kontrolowanie własnych sygnałów pozawerbalnych jest niezwykle trudne, jednak dzięki tej książce będziesz bar...(29.93 zł najniższa cena z 30 dni)
29.93 zł
39.90 zł(-25%) -
Trzymasz w ręku przystępny poradnik, który pomoże Ci opanować podstawy chemii. Jeżeli „nie czujesz chemii”, gdy mowa o związkach chemicznych, albo chcesz lepiej zrozumieć to, czego uczysz się w szkole, w Chemii dla bystrzaków znajdziesz najważniejsze informacje na temat materii i ener...(33.68 zł najniższa cena z 30 dni)
33.68 zł
44.90 zł(-25%) -
Przygotowaliśmy dla Ciebie podręcznik oparty na znanej na całym świecie metodzie Berlitza. Będzie on stanowił doskonały substytut każdego kursu językowego lub stanie się jego znakomitym uzupełnieniem. Naucz się porozumiewać po francusku w podróży, restauracji, muzeum i podczas zakupów. Odkryj sze...
Francuski dla bystrzaków. Wydanie II Francuski dla bystrzaków. Wydanie II
Zoe Erotopoulos, Dodi-Katrin Schmidt, Michelle M. Williams, Dominique Wenzel
(31.92 zł najniższa cena z 30 dni)31.92 zł
39.90 zł(-20%) -
Gra na gitarze ma wiele fantastycznych zalet. Pobudza kreatywność, jest ekspresyjna, inspirująca, a nawet terapeutyczna. Nie ma lepszego leku na smutek, niż pograć bluesa. Zastosowanie ma tu jednak ta sama reguła, która obowiązuje w przypadku wszystkich aktywności fizycznych, wymagających siły, s...(26.18 zł najniższa cena z 30 dni)
26.18 zł
34.90 zł(-25%) -
Czy wiesz, że gwałtowny charakter Carravagia kosztował go życie? Czy słyszałeś o tym, że za późne rzeźby Augusta Rodina oskarżano o pornografię? Życie wielkich artystów, wciągnięte w wir historii, odcisnęło trwałe piętno na ich sztuce. Sztuka jest wszędzie wokół nas. Nawet wrocławski dworzec tętn...(55.20 zł najniższa cena z 30 dni)
55.20 zł
69.00 zł(-20%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Modele biznesowe dla bystrzaków Jim Muehlhausen (2) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(2)
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)
więcej opinii