Zarządzanie produktem dla bystrzaków
- Autorzy:
- Brian Lawley, Pamela Schure
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Dla bystrzaków
- Ocena:
- 6.0/6 Opinie: 1
- Stron:
- 384
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Zarządzanie produktem dla bystrzaków
Opracuj skuteczną strategię dla swojego produktu
Uzyskaj informacje zwrotne od klientów i z rynku, żeby zmaksymalizować przychody
Naucz się wywierać wpływ na zespół
Podręcznik efektywnego zarządzania produktem
W Stanach Zjednoczonych menedżer produktu jest uznawany za czwartą najważniejszą osobę w firmie. Jednak tylko nieliczna grupa menedżerów produktu przeszła formalne szkolenie zawodowe. Jeśli planujesz objąć to stanowisko lub obecnie je zajmujesz, ta książka zapewni Ci solidne podstawy, czyli koncepcje, praktyki i narzędzia, których potrzebujesz, by rozwijać swoją karierę.
W książce:
- Zasady zarządzania produktem
- Fazy cyklu życia produktu
- Skuteczne badania rynku
- Analiza konkurencji
- Efektywne wprowadzanie produktu na rynek
Wybrane bestsellery
-
W tym pouczającym, zwięzłym przewodniku znajdziesz opis zasad analizy fundamentalnej oraz informacje na temat tego, jak korzystać narzędzi, którymi posługują się odnoszący sukcesy inwestorzy. Nauczysz się z niego także oceniać stabilność finansową firm, chronić swoje inwestycje w okresach spowoln...
Analiza fundamentalna dla bystrzaków. Jak minimalizować ryzyko i chronić swoje inwestycje. Wydanie II Analiza fundamentalna dla bystrzaków. Jak minimalizować ryzyko i chronić swoje inwestycje. Wydanie II
-
Dlaczego warto podjąć wyzwanie i zacząć inwestować na tym rynku? Oprócz tego, że dostęp do niego jest wręcz dziecinnie prosty i że jest on czynny 24/7 (jak dobry sklep spożywczy), Forex jest też miejscem, gdzie można zarabiać zarówno przy trendach zwyżkowych, jak i zniżkowych. Równie łatwo można ...(31.20 zł najniższa cena z 30 dni)
31.20 zł
39.00 zł(-20%) -
Czy masz wrażenie, że wciąż brakuje Ci czasu i nie możesz z niczym zdążyć? Ten prosty i zrozumiały poradnik pomoże Ci zmienić Twój dzień w pracy — a także całe Twoje życie. Jest pełen praktycznych wskazówek na temat radzenia sobie z tym, co rozprasza naszą uwagę, walczenia ze skłonnością do...
Efektywne zarządzanie czasem dla bystrzaków. Wydanie II Efektywne zarządzanie czasem dla bystrzaków. Wydanie II
-
Ta książka umożliwi Ci bezpieczny start w świecie foreksa. Została napisana w przystępny sposób, a materiał podzielono na niewielkie rozdziały, co ułatwia odnalezienie potrzebnych informacji. Krok po kroku wyjaśniono tu mechanizmy działania rynku walutowego i czynniki, które wprawiają go w ruch. ...(47.20 zł najniższa cena z 30 dni)
47.20 zł
59.00 zł(-20%) -
Lean jest nowoczesną metodą pozwalającą przedsiębiorstwom intensywnie działać na rynku, rozwijać się i osiągać zyski. Firmy lean wymagają mniejszego wysiłku od pracowników, zużywają mniej materiału i energii do wytworzenia produktów lub usług, potrzebują mniej czasu i przestrzeni do ich opracowan...
-
Aby osiągnąć sukces na Foreksie, trzeba poświęcić odrobinę czasu na przygotowanie: zebranie i przyswojenie odpowiedniej porcji wiedzy, przeanalizowanie swoich realnych możliwości i — wreszcie — opracowanie właściwej dla siebie strategii postępowania. Dzięki temu przystępnemu i interes...(39.20 zł najniższa cena z 30 dni)
39.20 zł
49.00 zł(-20%) -
Język, którym posługują się eksperci od inwestowania na giełdzie, bywa skomplikowany, prawda? Tabele, wykresy, skróty, obco brzmiące słowa rodem z londyńskiego City i nowojorskiej Wall Street — z tym wszystkim spotyka się na co dzień każdy gracz. Do tego definicje trudnych terminów, które n...
-
Analiza techniczna to jedna z odpowiedzi! Właśnie jej poświęcona jest ta książka. Możesz być kompletnym laikiem i nie mieć żadnego pojęcia o grze na giełdzie, a po lekturze tej książki będziesz się swobodnie poruszał w gąszczu fachowych pojęć. Analiza techniczna jest wykorzystywana od ponad stu l...
-
Niezależnie od tego, czy zarządzanie projektami znajduje się w nazwie Twojego stanowiska, czy też jest po prostu jednym z wielu Twoich obowiązków, Microsoft Project 2019 to sekretna broń, której poszukujesz. Nawet jeśli już wiesz co nieco na temat zarządzania projektami, ta książka pokaże Ci, jak...
-
Podstawowe reguły analizy technicznej umożliwiają mądrym traderom interpretowanie informacji z rynku w celu maksymalizowania zwrotów z inwestycji. W czwartym wydaniu tej książki zawodowa analityczka i prognostyczka rynku wyjaśni Ci, jak samodzielnie stosować te reguły, bez potrzeby polegania na e...
O autorach książki
Brian Lawley jest prezesem i założycielem 280 Group, czołowej firmy konsultingowej i szkoleniowej specjalizującej się w zarządzaniu produktem.
Pamela Schure jest dyrektorem ds. produktów i usług w 280 Group. Pracowała jako menedżer produktu, marketingu produktu oraz w dziale marketingu między innymi w Apple i Adaptec.
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Product Management For Dummies
- Tłumaczenie:
- Monika Malcherek
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-5929-1, 9788328359291
- Data wydania książki drukowanej:
- 2020-01-28
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-5930-7, 9788328359307
- Data wydania ebooka:
-
2020-01-28
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@dlabystrzakow.pl.
- Format:
- 170x230
- Numer z katalogu:
- 96587
- Rozmiar pliku Pdf:
- 5.8MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 11.1MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 23.5MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Praca » Biznes, Inwestycje, Kariera
Spis treści książki
- Po co zarządzać produktem 26
- Dlaczego zarządzanie produktem ma tak duże znaczenie 27
- Definicja zarządzania produktem 27
- Zarządzanie produktem jako strategiczna siła napędowa dla biznesu 27
- Zarządzanie produktem w skrócie: bieżące obowiązki menedżera produktu 30
- Zarządzanie produktem przez cały cykl jego życia 30
- Magiczne sztuczki 31
- Pierwsze kroki: zapoznanie się z rolą menedżera produktu 34
- Wczytaj się w opis stanowiska 35
- Miejsce zarządzania produktem na schemacie organizacyjnym 38
- Formułowanie manifestu menedżera produktu 38
- Menedżer produktu a pozostałe stanowiska 40
- Czym jest marketing produktu 40
- Rzut oka na zarządzanie programami 43
- Spojrzenie na zarządzanie projektami 44
- Pozostałe osoby, z którymi będziesz współpracował 46
- Samoocena: cechy skutecznego menedżera produktu 51
- Wyczucie biznesowe 51
- Wiedza branżowa i specjalistyczna 52
- Wiedza techniczna 52
- Umiejętności interpersonalne 53
- Umiejętność podejmowania decyzji 53
- Zdolność do rozwiązywania problemów 54
- Opanowanie 54
- Zdolności przywódcze 55
- Ocena Twoich cech jako menedżera produktu 56
- Macierze RACI i DACI: podział odpowiedzialności 57
- Macierz RACI 57
- Macierz DACI 58
- Skuteczne wykorzystywanie modeli RACI i DACI 60
- Definicja cyklu życia produktu: czym jest, a czym nie 61
- Fazy i bramki 62
- Model faza-bramka a metodyka agile 63
- Wszystko przemija: analiza poszczególnych etapów cyklu życia produktu 66
- Faza I: narodziny koncepcji 66
- Faza II: planowanie 67
- Faza III: rozwój produktu 68
- Faza IV: kwalifikacja 69
- Faza V: wprowadzenie na rynek 70
- Faza VI: maksymalizacja sprzedaży 71
- Faza VII: wycofanie produktu z rynku 71
- Szczegółowe omówienie optymalnego procesu tworzenia innowacji produktowych (OPP) 73
- Na czym polega proces 73
- Omówienie dziewięciu podstawowych dokumentów 75
- Czym jest proces twórczy 80
- Poszukiwanie źródeł pomysłów 80
- Pozwól zespołowi się wykazać 81
- Generowanie pomysłów: techniki i wskazówki 83
- Burza mózgów 84
- Konsultacje z przedstawicielami klientów 86
- Wykorzystanie mocy map myśli 86
- Podejście bardziej usystematyzowane: macierz czterech działań 88
- Od rynków do segmentów 92
- Definiowanie rynków i segmentów 92
- Segmentacja rynku 92
- Kreatywne tworzenie person 94
- Co powinien zawierać opis persony 94
- Tworzenie person 96
- Upewnij się, że bierzesz pod uwagę wszystkie zaangażowane persony 99
- Wizyty u klientów 100
- Przestrzeganie zasad podczas wizyt u klientów 100
- Wywiady z klientami 101
- Znaczenie badania rynku oraz wywiadu konkurencyjnego 106
- Podział i rodzaje badań rynkowych 107
- Od czego zacząć 108
- Przeprowadzanie badań rynkowych 110
- Dokładny opis procesu badania rynku 110
- Zadawanie właściwych pytań 112
- Przegląd metod badania rynku 113
- Wywiad konkurencyjny 115
- Poznawanie konkurencji 115
- Zbieranie wszelkich możliwych danych na temat konkurencji 116
- Śledzenie działań konkurencji 120
- Weryfikacja pomysłów i hipotez 121
- Prosty proces walidacji 121
- Przykładowy proces walidacji produktu 122
- Tworzenie prognoz finansowych 123
- Priorytetyzacja koncepcji 125
- Weryfikacja dopasowania za pomocą modelu oceny dopasowania produktu do rynku 126
- Korzystanie z szablonów biznesowych 128
- Ważenie różnych możliwości 132
- Stosowanie modeli scoringowych 134
- Jak oceniać zróżnicowanie: model Kano 134
- Ocena efektywnego wykorzystania zasobów. Analiza: wartość kontra wysiłek 135
- Wypełnianie macierzy priorytetyzacji 136
- Zbieranie opinii: głosowanie kropkami 137
- Kupowanie cech 138
- Najlepsze praktyki w planowaniu 140
- Zacznij wcześnie 140
- Angażowanie zespołu 140
- Traktuj swój plan jako żywy twór 141
- Podejmowanie decyzji o stopniu planowania 142
- Porównanie planowania zgodnie z koncepcją Lean oraz tworzenia szczegółowych planów 142
- Macierz nowych produktów i usług 143
- Określenie stopnia planowania odpowiedniego dla kultury organizacyjnej Twojej firmy 145
- Weź pod uwagę oczekiwania kierownictwa 147
- Ocena ryzyka inwestycyjnego 148
- Usprawnianie procesu planowania za pomocą koncepcji Lean i prostego planowania 149
- Czym jest podejście Lean 149
- Jakie liczby bierzemy pod uwagę? 150
- Rzut oka na popularny szablon modelu biznesowego 150
- Bądź przygotowany na szybki zwrot 152
- Bardziej wnikliwe podejście: szczegółowe planowanie 153
- Podejmowanie decyzji o zakresie dokumentacji 154
- Wykorzystywanie kluczowych dokumentów oraz związanych z nimi pytań 155
- Szacowanie czasu 157
- Uzasadnienie biznesowe dla nowego produktu bądź usługi 160
- Znaczenie uzasadnienia biznesowego 161
- Zarys uzasadnienia biznesowego 161
- Gromadzenie potrzebnych danych 162
- Jak złożyć to wszystko w całość: opracowanie uzasadnienia biznesowego 163
- Część I: streszczenie 163
- Część II: problemy i możliwości 163
- Część III: otoczenie rynkowe 164
- Część IV: analiza konkurencji 166
- Część V: analiza finansowa oraz niezbędnych zasobów 167
- Część VI: czynniki ryzyka 169
- Części VII - XI: pozostałe kwestie 169
- Jak uzyskać przychylność dla swojego uzasadnienia biznesowego 172
- Znaczenie strategii marketingowej 174
- Zapoznaj się ze strategicznymi narzędziami 175
- Strategia wejścia na rynek 175
- Modele strategiczne 176
- Inne elementy strategii marketingowej 182
- Produkt poszerzony 182
- Obietnica marki 183
- Proces ustalania ceny 184
- Segmentacja 187
- Pozycjonowanie 187
- Wybór nazwy dla produktu 191
- Formułowanie przekazu 192
- Strategia marketingowa na piśmie 194
- Część I: streszczenie 195
- Część II: produkt poszerzony 196
- Część III: ustalanie ceny 197
- Część IV: segmentacja 198
- Część V: pozycjonowanie 199
- Część VI: przekaz marketingowy 199
- Część VII: strategia 200
- Część VIII: programy i działania dotyczące wprowadzenia na rynek 201
- Część IX: budżet 201
- Część X: podsumowanie 201
- Odkrywanie potrzeb biznesowych i tworzenie opisu cech produktu 204
- Obszar problemu 204
- Obszar rozwiązania 204
- Zestawienie potrzeb biznesowych i cech produktu 204
- Przejrzyste dyskusje 206
- Dokumentowanie potrzeb biznesowych 207
- Dlaczego tak ważne jest "dlaczego" 207
- Gromadzenie niezbędnych informacji 209
- Szczegóły specyfikacji potrzeb 213
- Ustalanie priorytetów dla szczegółowych cech oraz potrzeb biznesowych 217
- Tworzenie opisu cech produktu 219
- Zarys opisu produktu 220
- Tworzenie opisu produktu 221
- Planowanie ścieżki do sukcesu z mapą drogową 225
- Bez ubarwień o modelu kaskadowym
w porównaniu z podejściem zwinnym 229
- Model kaskadowy: zmierz dwa razy, przytnij raz 230
- Agile: Planuj i dostarczaj szybko 231
- Tworzenie rejestru w metodyce zwinnej 233
- Podejmowanie typowych obowiązków 238
- Sekrety "magicznego trójkąta" dla projektu tworzenia produktu 239
- Utrzymywanie najlepszych praktyk podczas tworzenia produktu 241
- Przyspieszanie fazy kwalifikacji 244
- Zapewnianie wewnętrznej i zewnętrznej walidacji jakości 244
- Tworzenie planu testów beta 245
- Unikanie typowych błędów podczas testów beta 246
- Przeprowadzanie programu testów beta 247
- Wyznaczanie właściwych celów 248
- Konkretne cele 248
- Rekrutacja uczestników 248
- Decyzja o wprowadzeniu produktu na rynek 252
- Udana premiera produktu: co robić, a czego unikać 256
- Znaczenie pierwszego wrażenia 256
- Elementy udanego wprowadzenia produktu na rynek 257
- Ustalanie celów 258
- Różne rodzaje premier produktu 259
- Premiery w metodyce zwinnej, czyli bardzo częste wydania 259
- Wystarczy niewiele: "miękka premiera" 260
- Niewielki wysiłek: program minimum 260
- Na całość: pełna premiera 261
- Wybór rodzaju premiery: najważniejsze wnioski 261
- Jak bezproblemowo wprowadzić produkt na rynek 262
- Budowanie zespołu 263
- Kamienie milowe i odpowiedzialność 263
- Przygotowanie handlowców i innych kluczowych interesariuszy 264
- Tworzenie planu wprowadzenia produktu na rynek 265
- Znaczenie planu 265
- Wypełnianie szablonu planu 265
- Weryfikacja planu pod kątem celów 269
- Podstawy marketingu 272
- Marketing mix 272
- Współpraca z zespołem ds. komunikacji marketingowej i tworzenie materiałów marketingowych 276
- Jak dopasować się do lejka sprzedażowego i marketingowego 279
- Jak zapewnić handlowcom narzędzia do sprzedaży produktu 282
- Zacznij zwracać uwagę na reklamy 283
- Prognozowanie: spojrzenie w przyszłość 284
- Zbieranie danych 284
- Założenia 287
- Jak opracować skuteczny plan marketingowy 288
- Znaczenie doskonałego planu marketingowego 288
- Zarys planu marketingowego: co powinno się w nim znaleźć 289
- Ustalanie celów 291
- Kryteria oceny skuteczności sprzedaży produktu 293
- Śledzenie lejka sprzedażowego: leady, możliwości i współczynniki konwersji 293
- Analiza przychodów i rentowności 294
- Jak mierzyć udział w rynku 294
- Benchmarking: weryfikacja zgodności z planem 295
- Zmiana kursu: korekty 295
- Większe wsparcie dla handlowców 296
- Zmiany w samym produkcie 297
- Cięcie kosztów 297
- Podejmowanie decyzji o dalszych losach produktu 300
- Weź pod uwagę oczekiwania z wewnątrz i z zewnątrz firmy 300
- Zasadnicze kwestie związane z planem wycofania produktu z rynku 301
- Problemy związane z zakończeniem cyklu życia produktu zależne od rodzaju produktu 301
- Produkty fizyczne 301
- Oprogramowanie 302
- Usługi 303
- Ustalanie różnych dat końcowych 303
- Elementy planu wycofania produktu 304
- Najlepsze praktyki stosowane w fazie wycofywania produktu z rynku 304
- Cechy skutecznego lidera w kontekście zarządzania produktem 310
- Doskonalenie własnego stylu przywództwa 311
- Dążenie do efektów i motywowanie ludzi 311
- Radzenie sobie ze stresem 313
- Jak myśleć, działać i komunikować się jak lider 315
- Przypomnienie podstawowych technik perswazji 318
- Aktywne słuchanie 318
- Przekonywanie tzw. metodą trzech argumentów 319
- Jak w krótkich słowach prosić o to, na czym Ci zależy 321
- Jak zyskać wsparcie kierownictwa 321
- Naszkicuj swoją mapę wpływów 322
- Budowanie relacji z kluczowymi graczami 323
- Mów ich językiem: język kierownictwa 323
- Jak przekonać do siebie zespół deweloperski 324
- Budowanie wiarygodności 324
- Oceń swój zespół i odpowiednio dopasuj swoje postępowanie 326
- Jak rozpoznać różne typy deweloperów i jak sobie z nimi radzić 327
- Budowanie dobrych relacji z zespołem 329
- Jak przekonać do siebie handlowców 330
- Jak ułatwić pracę handlowcom 330
- Wytyczanie własnej ścieżki kariery: wyznaczanie celów i dat ich osiągnięcia 334
- Ustalanie celów 334
- Budowanie planu rozwoju zawodowego 335
- Plany działania na rok, trzy lata i pięć lat 337
- Przysługi popłacają 338
- Zdobywanie fachowej wiedzy na temat rynku i nowych technologii 339
- Pozycja eksperta od rynku i klienta 339
- Poszerzanie wiedzy technicznej 340
- Zbyt późne planowanie 346
- Brak planu marketingowego na czas po wprowadzeniu produktu na rynek 346
- Wprowadzenie na rynek produktu słabej jakości 347
- Niewystarczające fundusze 348
- Niedostateczna skuteczność działań marketingowych 349
- Przyciąganie uwagi klientów do konkurencyjnego produktu 349
- Zbyt wczesne informowanie 350
- Brak zachęty do recenzowania produktów i kampanii wizerunkowej 351
- Opóźnianie komunikacji 353
- Brak wcześniejszego planu dotyczącego wejścia na rynki międzynarodowe 353
- Mapy drogowe produktu opracowane pod kątem tematu 356
- Mapy drogowe produktu dostarczanego w regularnych odstępach czasu 358
- Mapy drogowe opracowane pod kątem najważniejszej cechy produktu 359
- Mapy drogowe opracowane pod kątem rynku i strategii 360
- Wizjonerskie mapy drogowe 360
- Mapa drogowa opracowana pod kątem konkurencji, trendów rynkowych i technologicznych 361
- Technologiczne mapy drogowe 361
- Mapa drogowa opracowana pod kątem porównania technologii stosowanych w różnych produktach 363
- Mapa drogowa opracowana pod kątem platform 363
- Mapa drogowa produktu w formie diagramu macierzowego 364
- Mapy drogowe obejmujące wiele linii produktów 365
- Mówią więcej, niż słuchają 367
- Koncentrują się tylko na cechach produktu 368
- Nie uczą się na bieżąco 368
- Wyważają otwarte drzwi 369
- Nie szukają wsparcia 369
- Są uparci i nigdy nie zgadzają się na kompromis 369
- Nie odwiedzają klientów 370
- Nie biorą na siebie odpowiedzialności za produkt poszerzony 370
- Pracują zwinnie, ale tracą z oczu biznesowy aspekt produktu 370
- Stają się dozorcami produktu zamiast menedżerami 371
O autorach 15
Podziękowania od autorów 17
Wprowadzenie 19
CZĘŚĆ I: PODSTAWY ZARZĄDZANIA PRODUKTEM 23
Rozdział 1: Witaj w świecie zarządzania produktem 25
Rozdział 2: Wczuj się w rolę: odkryj, na czym polega praca menedżera produktu 33
Rozdział 3: Czym jest cykl życia produktu 61
CZĘŚĆ II: ODKRYWANIE, OCENIANIE I PLANOWANIE ZNAKOMITYCH PRODUKTÓW I USŁUG 77
Rozdział 4: Generowanie pomysłów na znakomity produkt 79
Rozdział 5: Jak zrozumieć, kim jest Twój klient 91
Rozdział 6: Odpowiednie przygotowanie: ocena pomysłów 105
Rozdział 7: Priorytetyzacja i selekcja koncepcji 125
Rozdział 8: Jak planować proces planowania: wybór odpowiedniego podejścia 139
Rozdział 9: Opracowanie uzasadnienia biznesowego 159
Rozdział 10: Tworzenie strategii marketingowej 173
Rozdział 11: Tworzenie planu: potrzeby biznesowe, opis produktu i mapy drogowe 203
CZĘŚĆ III: BUDOWANIE I MAKSYMALIZACJA SUKCESU PRODUKTU - OD ROZWOJU PO WYCOFANIE 227
Rozdział 12: Od koncepcji produktu przez fazę jego rozwoju 229
Rozdział 13: Przygotowanie do wprowadzenia produktu na rynek: faza kwalifikacji 243
Rozdział 14: Start! Planowanie i skuteczne wprowadzenie produktu na rynek 255
Rozdział 15: Maksymalizacja przychodów i zysków ze sprzedaży 271
Rozdział 16: Schyłek: zastąpienie produktu nowym lub wycofanie go z rynku 299
CZĘŚĆ IV: JAK STAĆ SIĘ FENOMENALNYM MENEDŻEREM PRODUKTU 307
Rozdział 17: Rozwijanie umiejętności przywódczych menedżera produktu 309
Rozdział 18: Doskonalenie sztuki perswazji 317
Rozdział 19: Rozwój zawodowy menedżera produktu 333
CZĘŚĆ V: DEKALOGI 343
Rozdział 20: Dziesięć typowych błędów, których lepiej unikać na etapie wprowadzania produktu na rynek 345
Rozdział 21: Dziesięć (plus jedna) map drogowych, które pomogą Ci odnieść sukces 355
Rozdział 22: Dziesięć przyczyn niepowodzeń menedżerów produktu 367
Słowniczek 373
Oceny i opinie klientów: Zarządzanie produktem dla bystrzaków Brian Lawley, Pamela Schure (1)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(1)
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)
Edward,
Data dodania: 2021-01-15 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem