Coaching i mentoring biznesowy dla bystrzaków. Wydanie II
- Autorzy:
- Marie Taylor, Steve Crabb
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Dla bystrzaków
- Ocena:
- 6.0/6 Opinie: 1
- Stron:
- 416
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Coaching i mentoring biznesowy dla bystrzaków. Wydanie II
W prostocie tkwi siła
- Dopasuj program coachingowy i mentoringowy do swoich potrzeb
- Zmień siebie oraz swój zespół
- Skorzystaj ze wskazówek i strategii w bonusowych materiałach wideo dostępnych online
Podnieś morale i popraw wyniki finansowe
Każda generacja - czy to powojenne pokolenie wyżu demograficznego, pokolenie X, czy milenialsi - przynosi na świat liderów. Z każdą nową generacją zmienia się też środowisko pracy. Ten zaktualizowany przewodnik po coachingu prezentuje kluczowe koncepcje z branży oraz oferuje całe bogactwo narzędzi i technik, a także przydatne materiały wideo, dzięki którym zmienisz nie tylko siebie, ale i swój zespół. Liczne wskazówki dotyczące najważniejszych koncepcji z zakresu coachingu podpowiedzą coachom biznesowym, jak również innym osobom ze świata biznesu, jak znacząco poprawić osiągane wyniki.
W książce:
- Bądź skutecznym mentorem
- Buduj relacje
- Podnoś zaangażowanie, przekazuj informacje i wywieraj wpływ
- Zwiększ skuteczność coachingu
- Bądź mentorem dla przedstawicieli dowolnego pokolenia
- Zyskaj lojalność pracowników
- Podnieś swoją wydajność i skuteczność
Wybrane bestsellery
-
Podstawowe reguły analizy technicznej umożliwiają mądrym traderom interpretowanie informacji z rynku w celu maksymalizowania zwrotów z inwestycji. W czwartym wydaniu tej książki zawodowa analityczka i prognostyczka rynku wyjaśni Ci, jak samodzielnie stosować te reguły, bez potrzeby polegania na e...
-
Czy cierpisz na stany lękowe, depresję albo paraliżujący ból? Cokolwiek skłoniło Cię do przeczytania tej książki, wiedz, że wybrałeś właściwą ścieżkę! Dzięki lekturze dowiesz się, w jaki sposób uważność może ukoić zszargane nerwy, zredukować stres i ból czy uwolnić umysł od rozpraszających myśli ...
-
Twoja zdolność do komunikowania się z odwagą, zaangażowaniem i w sposób zrozumiały dla odbiorcy jest kluczem do sukcesu w pracy i w życiu prywatnym. Ten przyjazny poradnik pomaga wyzbyć się nieśmiałości w kontaktach z ludźmi i pokazuje krok po kroku, jak mądrze dobierać słowa i używać mowy ciała ...(27.92 zł najniższa cena z 30 dni)
27.92 zł
34.90 zł(-20%) -
Język, którym posługują się eksperci od inwestowania na giełdzie, bywa skomplikowany, prawda? Tabele, wykresy, skróty, obco brzmiące słowa rodem z londyńskiego City i nowojorskiej Wall Street — z tym wszystkim spotyka się na co dzień każdy gracz. Do tego definicje trudnych terminów, które n...
-
Przebojowość, moc oddziaływania na ludzi, śmiałe forsowanie swojego zdania i bycie świadomym własnej wartości — to cechy, które bez wątpienia ułatwiają nasze życie zarówno w sferze osobistej, jak i zawodowej. Zastanawiasz się, jak to się dzieje, że niektórzy ludzie z ła...
-
Czy masz wrażenie, że wciąż brakuje Ci czasu i nie możesz z niczym zdążyć? Ten prosty i zrozumiały poradnik pomoże Ci zmienić Twój dzień w pracy — a także całe Twoje życie. Jest pełen praktycznych wskazówek na temat radzenia sobie z tym, co rozprasza naszą uwagę, walczenia ze skłonnością do...
Efektywne zarządzanie czasem dla bystrzaków. Wydanie II Efektywne zarządzanie czasem dla bystrzaków. Wydanie II
-
Ta książka umożliwi Ci bezpieczny start w świecie foreksa. Została napisana w przystępny sposób, a materiał podzielono na niewielkie rozdziały, co ułatwia odnalezienie potrzebnych informacji. Krok po kroku wyjaśniono tu mechanizmy działania rynku walutowego i czynniki, które wprawiają go w ruch. ...(47.20 zł najniższa cena z 30 dni)
47.20 zł
59.00 zł(-20%) -
Twoje sukcesy nie są ani kwestią przypadku, ani efektem działania czynników zewnętrznych, ani niczego innego, co jest poza Tobą. To nie inni, to Ty jesteś wartościowa, inteligentna, wykształcona, mądra i skuteczna. To nie w innych, a w sobie powinnaś szukać przyczynków do spełnienia...
Jesteś wartościowa! 10-tygodniowy trening doceniania siebie Jesteś wartościowa! 10-tygodniowy trening doceniania siebie
-
Ta książka powstała na bazie doświadczeń w rozwiązywaniu problemów z interakcjami w miejscu pracy, zgłaszanych przez przeróżnych ludzi. Jest napisana z perspektywy doświadczonego kierownika zespołu. Podpowie Ci, jak się zachować w wielu niezręcznych sytuacjach, które mogą zdarzyć się każdemu: wys...
Zapytaj szefa. Jak się dogadać w trudnych sytuacjach z przełożonym, podwładnymi i kolegami z działu Zapytaj szefa. Jak się dogadać w trudnych sytuacjach z przełożonym, podwładnymi i kolegami z działu
-
Modele biznesowe dla bystrzaków pomogą Ci napisać solidny model biznesowy, dzięki któremu zdefiniujesz cele swojej firmy i wzmocnisz jej atrakcyjność w oczach klientów. Odkryjesz, jak stworzyć propozycję wartości, zdefiniować segment rynku, zidentyfikować miejsce swojej firmy w łańcuchu wartości,...(39.20 zł najniższa cena z 30 dni)
39.20 zł
49.00 zł(-20%)
O autorach książki
Marie Taylor pracowała dla wielu prywatnych przedsiębiorstw oraz organizacji pozarządowych, dla których prowadziła szkolenia z zakresu przywództwa oraz treningi behawioralne.
Steve Crabb jest licencjonowanym mistrzem trenerem NLP oraz mistrzem coachingu transformacyjnego; brał udział w coachingu i szkoleniu ponad 30 tysięcy osób.
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Business Coaching & Mentoring For Dummies, 2nd edition
- Tłumaczenie:
- Joanna Gubernat, Joanna Wójtowicz
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-5907-9, 9788328359079
- Data wydania książki drukowanej:
- 2020-01-21
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-5908-6, 9788328359086
- Data wydania ebooka:
-
2020-01-21
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@dlabystrzakow.pl.
- Format:
- 170x230
- Numer z katalogu:
- 98745
- Rozmiar pliku Pdf:
- 3.7MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 5.8MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 13.6MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Przykłady na ftp
Ebook zawiera materiały dodatkowe, które możesz pobrać z serwera FTP - link znajdziesz na stronie redakcyjnej.
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Praca » Biznes, Inwestycje, Kariera
Praca » Rozwój osobisty
Spis treści książki
- Korzyści biznesowe płynące z coachingu i mentoringu 26
- Coaching i mentoring - definicje 27
- Coaching to sztuka współtworzenia 27
- Mentoring jako sztuka udzielania mądrych rad 29
- Coaching i mentoring a terapia 29
- Coaching biznesowy a inne typy coachingu 32
- Coaching biznesowy wymaga wiedzy biznesowej 33
- Coachowanie liderów, by zmieniali świat 35
- Przygotuj się do wspierania innych w kontekście biznesowym 36
- Wybór coacha lub mentora 38
- Jak zostać coachem lub mentorem biznesowym? 39
- Po drugiej stronie 40
- Zrozumieć wymagania zawodowe 41
- Wcielanie się w rolę nauczyciela 46
- Spojrzenie z zewnątrz - wartość w biznesie 46
- Punkt widzenia coacha ma znaczenie 47
- Jak perspektywa przekłada się na zmianę 47
- Zrozumieć teorię poziomów interpretacji 48
- Niech klientowi zapali się lampka 50
- Pokaż klientowi, że inwestycja się opłaca 51
- Sprzedawanie korzyści 52
- Analiza kosztów i korzyści 54
- Zmierz i przełóż na zyski 55
- Mierzenie korzyści niewidocznych dla klienta 56
- Inwestuj teraz, zyskaj później 57
- Elastyczne wykorzystanie budżetu 59
- Szkolenie liderów z umiejętności coachingowych i mentoringowych wartością dodaną 60
- Co różni coaching od mentoringu 64
- Kompetencje coachingowe 65
- Nastawienie mentorskie 65
- Kompetencje coachingowe i mentorskie 66
- Obecność na sesji 66
- Aktywne słuchanie 67
- Dlaczego coaching rzadko dotyczy pierwszej podniesionej kwestii 68
- Twoje zadanie domowe: zdobycie wiedzy biznesowej 69
- Nadawanie sesji struktury 70
- Wprowadź się we właściwy nastrój 70
- Kontrakt: relacja oparta na jasnych zasadach 70
- Sesja kontraktowa 72
- Zadbaj o odpowiednie otoczenie 72
- Znaj swoje ograniczenia 73
- Korzystanie z modeli w coachingu i mentoringu 74
- Model CLEAR 76
- Model skoncentrowany na szukaniu rozwiązań 79
- Model dla mentorów 79
- Osiąganie elastyczności w korzystaniu z modeli i narzędzi 82
- Praca w szczególnych warunkach 82
- Coaching i mentoring przez telefon, w internecie lub e-mailowo 83
- Praca w środowisku między- i wielokulturowym 85
- Tworzenie programów coachingowych i mentoringowych na potrzeby organizacji 88
- Zrozumieć, czego chce i czego potrzebuje organizacja 89
- Zarządzanie talentami i planowanie sukcesji 94
- Wspieranie coachów i mentorów 95
- Coaching dla aspirujących i nowo upieczonych przedsiębiorców 96
- Pokazać nowym przedsiębiorcom wartość coachingu 96
- Obszary, którym warto się przyjrzeć 98
- Doradzanie specowi od wszystkiego i mistrzowi w swoim fachu 100
- Firma rodzinna - misja: przetrwać i rozkwitnąć 101
- Odkryj, w jakich obszarach Twoje wsparcie będzie najbardziej pomocne 101
- Transformowanie dziedzictwa 102
- Biznes tylko profesjonalnie 103
- Rozwój "intraprzedsiębiorców" w ramach organizacji 104
- Tworzenie przestrzeni dla innowacji 105
- Wcielanie pomysłów w życie 106
- Współpraca z firmami społecznymi 107
- Rodzaje i warianty 107
- Określenie wyzwań stających przed firmami społecznymi 108
- Zrozumieć, jak myślą ludzie 114
- To nasze myśli nas definiują 115
- Ćwicząc, stwarzamy siebie 116
- Wybieranie najlepszego z możliwych stanów 117
- Nie przegap następstw negatywnych emocji 117
- Model stan-zachowanie 119
- Cztery wzorce zachowania gwarantujące przetrwanie 120
- Naucz się oddychać 122
- Przygnębiony? Nie patrz w prawo na dół 123
- Jeśli sprawy nie idą po Twojej myśli, spójrz w górę 125
- Zmiana dialogu wewnętrznego 126
- Nie chodzi o to, co mówisz, tylko jak to robisz 127
- Spraw, by absurdy brzmiały śmiesznie 128
- Warto być milszym i bardziej życzliwym 130
- Tworzenie znaczących obrazów umysłowych 131
- Nabieranie dystansu do sytuacji 132
- Koncentracja na właściwym celu 134
- Zmiana świata wewnętrznego z użyciem zewnętrznych środków 136
- Kiedy potrzebna jest terapia 136
- Uważność, medytacja i metody tajemne w biznesie 137
- Brak elastyczności wykańcza 143
- Innowacyjne podejście do procesów i produktów wymaga elastycznego przywództwa 143
- Studzenie lub podgrzewanie ambicji na podstawie oceny akceptowanego poziomu ryzyka 145
- Nie bój się poprosić o pomoc, gdy sytuacja Cię przerasta 148
- Dopasowanie sposobu myślenia do problemu 151
- Myśleć intencjonalnie 151
- Ćwiczenia z myślenia 153
- W poszukiwaniu pewności, podczas gdy wieloznaczność ma tyle do zaoferowania 154
- Przyjmowanie innych punktów widzenia 154
- Style przywództwa 155
- Korzystanie z darów przywództwa 157
- Nadawanie ram rozmowie coachingowej 162
- Przełamywanie powszechnych barier 163
- Zwiększanie chęci do nauki 163
- Wychodzenie poza strefę komfortu 165
- Odkrywanie wrogów uczenia się 167
- Rozprawianie się z rolami i obrazami wywołującymi ślepotę 169
- Zmienianie stanu ego 169
- Uziemić ekscentryków 171
- Dystansowanie empatii 173
- Przestań dramatyzować, a wszystko stanie się jaśniejsze 174
- Wykraczanie poza myślenie reaktywne 176
- Rezygnacja z pełnych dramatyzmu ról 177
- Rozprawienie się z wyuczoną bezradnością 178
- Odnajdowanie znaczenia lęku 180
- Rzucanie światła na niespójność 182
- Wartość opowieści biznesowej 188
- Jak firmy przekazują swoją historię 188
- Jaką historię opowiada firma 190
- Odbiorcy opowieści 191
- Tworzenie podwalin opowieści 193
- Ćwiczenie rozpoznawcze 193
- Znaleźć "właściwy sposób" opowiadania 195
- Oddzielanie faktów od opinii 198
- Myślenie mapami 200
- Stawianie celnych pytań 201
- Wyplenienie pominięć, zniekształceń i uogólnień 203
- Zabaw się w detektywa, by oddzielić opinie od faktów 206
- Opowieść biznesowa jako odpowiedź na informację zwrotną 209
- Fundamenty biznesu - test wytrzymałości 212
- Myślenie strategiczne w praktyce 212
- Upraszczanie skomplikowanego 215
- (Nie)szablonowy obchód 215
- Patrzenie przez bezbarwne okulary 216
- Gdzie zaczyna się i kończy dobry mentoring 221
- Budowanie zaufania i uczciwa ocena - magia informacji zwrotnej 221
- Naucz klientów przyjmować informację zwrotną 222
- Robienie użytku z opinii 222
- Uczenie się od ludzi sukcesu 223
- Mentoring w małych organizacjach 223
- Dopasowanie ja - firma 227
- Odkryj to, co naprawdę ważne 228
- Jak i dlaczego - określ swój biznes 228
- Nie pozwól, by przeszłość trzymała Cię w miejscu 230
- Sprawdź swoje umiejscowienie kontroli 230
- Określ jasno, co cenisz i czego chcesz 232
- Pomóż firmie działać na bazie wartości 235
- Pomaganie liderom biznesowym w określeniu swoich wartości 236
- Formułowanie deklaracji wartości 238
- Opracowywanie inspirującej wizji z pomocą modelu poziomów logicznych 240
- Określenie sześciu poziomów 240
- Korzystanie z modelu poziomów logicznych 242
- Zwrotne programowanie przyszłości 243
- Przekazywanie wizji 245
- Przykłady misji i wizji 246
- Międzynarodowa Federacja Towarzystw Czerwonego Krzyża 246
- Fusion Optix 246
- JPMorgan Chase & Co. 246
- Tworzenie planu dopasowanego do celu 250
- Odpowiednie podejście do planowania 251
- Badanie możliwości 253
- Odkryj, co może zniweczyć Twój plan 258
- Zadbaj o szczere zaangażowanie i poparcie 262
- Znaleźć najlepszy moment 262
- Przygotowanie zaplecza 264
- Pakowanie bagażu na drogę 264
- Znać drogę i zmierzać we właściwym kierunku 267
- Wyznacz czas na odpoczynek i ładowanie baterii 268
- Realizacja i weryfikacja planu 269
- Zbieranie i przekazywanie dalej informacji zwrotnych 269
- Weryfikacja, czy wszystko idzie zgodnie z planem 269
- Wiedz, kiedy zrezygnować 270
- Docenić dobrze wykonaną pracę 271
- Być doskonałym mentorem liderów 274
- Rozwiewanie złudzeń dotyczących sukcesu 275
- Sukces i kultura 276
- Sukces nie jest celem 277
- Odkrywanie prawdziwej natury sukcesu 278
- Omijanie pułapek powinności w drodze do sukcesu 280
- Dlaczego ograniczające przekonania mają znaczenie w mentoringu? 281
- Znalezienie strategii weryfikowania i unieszkodliwiania ograniczających przekonań 283
- Określenie charakterystyk wielkich liderów 286
- Wyglądać i działać jak lider 287
- Dopasuj swój styl, by zyskać zwolenników 288
- Pozwól innym przewodzić, a sam podążaj 291
- Wspomaganie przywództwa międzypokoleniowego 291
- Mentoring dla milenialsów 292
- Witaj w świecie marki osobistej 297
- Co oznacza dobrze działająca marka 299
- Cel fundamentem marki 301
- Określ swój cel 301
- Wierność wartościom bez uszczerbku dla firmy 303
- Patrzenie w lustro samokrytyki 306
- Pielęgnowanie tego, co stanowi o doskonałości marki 307
- Wkraczanie w nową, lepszą wersję siebie 308
- Zadbaj o formę i treść 309
- Rozpoznaj, gdy wkrada się niespójność 309
- Doceń to, co masz do zaoferowania 310
- Ustal swoją wartość 312
- Sześciostopniowy model 312
- Znajdź miejsce dla swojej marki 313
- Wyreguluj swój finansowy termostat 314
- Promowanie siebie z bezwstydną pokorą 316
- Wzbudzaj radość swoim przyjściem, a nie wyjściem 317
- Zostawianie po sobie śladu 318
- Nawiązać dobrą więź z samym sobą 321
- Określanie punktu wyjścia 322
- Krok 1. Tworzenie osobistej mapy 322
- Krok 2. Określanie wzlotów i upadków 323
- Krok 3. Odkrywanie pożądanej poprawy 324
- Praca nad sobą 325
- Być autentycznym 325
- Zostawać w grze 326
- Zadbaj o pierwsze wrażenie i bądź wybredny 326
- Utrzymywanie relacji z klientami 328
- Sprawdź zaangażowanie i chęci 329
- Weryfikacja zaangażowania w cele - studium przypadku 330
- Zarządzanie relacjami z interesariuszami i sponsorami 333
- Zarządzanie relacjami z interesariuszami 333
- Komunikacja trójstronna 335
- Sponsorowanie interwencji coachingowej 336
- Synergiczna współpraca 337
- Synergia i przedsiębiorczość seryjna 337
- Mądrość i wartość 338
- Networking - karma wraca 339
- Budowanie i odzyskiwanie utraconego zaufania 342
- Budowanie zaufania na poziomie organizacji 342
- Rozwiązywanie konfliktów i unikanie wzajemnego zniszczenia 344
- Miej odwagę odpuścić 346
- Znaczenie skutecznej komunikacji 348
- Komunikacja szybsza niż świadome myśli 349
- Zrozumieć, dlaczego ludzie mówią "tak" 351
- Jeśli chcesz wywierać wpływ, cały wysiłek jest po Twojej stronie 352
- Odnajdowanie się w kontekście światopoglądowym 353
- Etyczne, a zarazem skuteczne wywieranie wpływu i perswazja 355
- Aby wpływać, trzeba dwojga 356
- Zwracanie uwagi 357
- Aktywne słuchanie 358
- Nawiązywanie porozumienia 359
- Dobór słów, który może, powinien, mógłby coś zmienić 365
- Jeśli komunikacja jest nieskuteczna, zmień ją 367
- Steve Crabb 376
- Listy lektur biznesowych 376
- iTunes U 377
- YouTube 377
- Podcasty 378
- Blogi 379
- Przemowy TED 379
- Twitter 380
- Facebook 381
- Nagrania wideo nawiązujące do książki 381
- Rozwijaj uzdolnienia swoich pracowników 384
- Motywuj, zamiast dyrygować 385
- Nazwij byka, zanim weźmiesz go za rogi 386
- Ucz się zadawać pytania 387
- Mów konkretnie i pilnuj języka 388
- Czasem warto zwolnić lub zamilknąć 389
- Chcesz zmieniać świat? Doceń różnorodność 390
- Optymalne warunki do coachingu na odległość 391
- Wspieranie pracowników w okresie zmian 392
- Doucz się 394
- Określ punkt docelowy 398
- Bądź gotów przyznać się do błędu 398
- Szukaj odmiennych perspektyw 399
- Dobrze się przygotuj 399
- Przedkładaj zawartość nad opakowanie 400
- Znajdź kogoś, kto pasuje do Twojej firmy 400
- Zaangażuj pracowników 401
- Unikaj coachingu uniwersalnego 401
- Zarządzaj swoimi oczekiwaniami 402
- Dopnij wszystko na ostatni guzik 402
- Co byśmy stworzyli, gdyby nie istniały żadne ograniczenia? 405
- Dlaczego to robimy? 405
- Co zrobiłby Richard Branson? 406
- Jak można zrobić to lepiej? 406
- Czy nadal jesteśmy właściwymi osobami na właściwym miejscu? 407
- Czy jesteśmy pochłonięci ilością obowiązków? 408
- Co i jak możemy zoptymalizować lub usprawnić? 408
- Czy zmierzamy w dobrym kierunku? 409
- Czego musimy zaprzestać? 410
- Czy wszyscy gramy do tej samej bramki? 410
O autorach 15
Podziękowania od autorów 17
Wstęp 19
CZĘŚĆ I: PIERWSZE KROKI W COACHINGU I MENTORINGU BIZNESOWYM 23
Rozdział 1: Poruszanie się w świecie coachingu i mentoringu 25
Rozdział 2: Coaching i mentoring - dlaczego warto 45
Rozdział 3: Rozwój umiejętności i wiedzy coachingowej i mentorskiej 63
Rozdział 4: Ocena potrzeb klienta przed rozpoczęciem coachingu 87
CZĘŚĆ II: MYŚLEĆ JAK LIDER BIZNESU 111
Rozdział 5: Zapanować nad światem myśli i emocji 113
Rozdział 6: Poradnik lidera: dlaczego "moja racja jest racja najmojsza" nie jest dobrym mottem 141
Rozdział 7: Coaching martwego pola 161
CZĘŚĆ III: COACHING I MENTORING KIERUJE BIZNES NA WŁAŚCIWE TORY 185
Rozdział 8: Sugestywne opowieści w biznesie 187
Rozdział 9: Jak pomóc klientowi obiektywnie ocenić swoją firmę? 211
Rozdział 10: Określić wizję, misję i wartości 227
Rozdział 11: Przekształcanie wizji w wykonalne plany 249
Rozdział 12: Mentoring w służbie osobistego sukcesu i inspirującego przywództwa 273
CZĘŚĆ IV: TWORZENIE PRZY WSPARCIU COACHA TOŻSAMOŚCI BIZNESOWEJ SKAZANEJ NA SUKCES 295
Rozdział 13: Tworzenie własnej marki 297
Rozdział 14: Rozwijanie relacji na wszystkich poziomach 321
Rozdział 15: Ucz firmy, jak wzbudzać zaangażowanie, przekazywać informacje i wywierać wpływ 347
CZĘŚĆ V: DEKALOGI 373
Rozdział 16: Zasoby internetowe, które poprawią skuteczność coachingu i mentoringu 375
Rozdział 17: Dziesięć wskazówek dla liderów prowadzących coaching i mentoring w swojej firmie 383
Rozdział 18: Dziesięć wskazówek dla liderów szukających coacha biznesowego 397
Rozdział 19: Dziesięć pytań, dzięki którym firma utrzyma właściwy kurs 403
Skorowidz 411
Oceny i opinie klientów: Coaching i mentoring biznesowy dla bystrzaków. Wydanie II Marie Taylor, Steve Crabb (1)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(1)
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)
Data dodania: 2020-07-08 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem