Marketing afiliacyjny dla bystrzaków
- Autorzy:
- Ted Sudol, Paul Mladjenovic
- Bestseller#8
- Bestseller#8
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Septem
- Ocena:
- 6.0/6 Opinie: 1
- Stron:
- 320
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Marketing afiliacyjny dla bystrzaków
Nie trać czasu na próby i błędy. Nasza książka nauczy Cię zarabiania online krok po kroku.
Marketing afiliacyjny to doskonały sposób generowania przychodu w internecie. Aby było to możliwe, niezbędna jest jednak odpowiednia wiedza, która zebrana została w formie tego podręcznika. Z jego pomocą i poradami specjalistów z MyLead zdobędziesz kluczowe umiejętności, które w połączeniu z wytrwałością i zaangażowaniem pozwolą Ci osiągnąć sukces.
Dzięki książce:
- dowiesz się, jak odkryć swoją niszę i przeprowadzić badanie słów kluczowych;
- poznasz narzędzia pozwalające zaoszczędzić czas i nakłady pracy;
- odkryjesz zaawansowane strategie osiągania większych zysków;
- nauczysz się unikać potencjalnych pułapek.
Partner Wydania:
Wybrane bestsellery
-
Twoja zdolność do komunikowania się z odwagą, zaangażowaniem i w sposób zrozumiały dla odbiorcy jest kluczem do sukcesu w pracy i w życiu prywatnym. Ten przyjazny poradnik pomaga wyzbyć się nieśmiałości w kontaktach z ludźmi i pokazuje krok po kroku, jak mądrze dobierać słowa i używać mowy ciała ...(27.92 zł najniższa cena z 30 dni)
27.92 zł
34.90 zł(-20%) -
Słowo „mentor” wywodzi się z mitologii greckiej. Ściślej pochodzi od imienia jednej z postaci mitologicznych, Méntora, któremu wyruszający pod Troję Odyseusz, król Itaki, powierzył pieczę nad swoim majątkiem, a także żoną i synem. Gdy syn Odyseusza Telemach wyruszył na poszukiwanie oj...
-
Ta książka powstała na bazie doświadczeń w rozwiązywaniu problemów z interakcjami w miejscu pracy, zgłaszanych przez przeróżnych ludzi. Jest napisana z perspektywy doświadczonego kierownika zespołu. Podpowie Ci, jak się zachować w wielu niezręcznych sytuacjach, które mogą zdarzyć się każdemu: wys...
Zapytaj szefa. Jak się dogadać w trudnych sytuacjach z przełożonym, podwładnymi i kolegami z działu Zapytaj szefa. Jak się dogadać w trudnych sytuacjach z przełożonym, podwładnymi i kolegami z działu
-
Chcesz się dowiedzieć, jak zwiększyć wiarę w siebie? Nie jesteś sam. Ta napisana przez ekspertki książka jest pełna przydatnych i wartościowych porad. Przedstawia proste i innowacyjne metody, które pomogą Ci zidentyfikować źródło niskiego poczucia własnej wartości, zmienić sposób myślenia, zwięks...
Poczucie własnej wartości dla bystrzaków. Wydanie IV Poczucie własnej wartości dla bystrzaków. Wydanie IV
(31.92 zł najniższa cena z 30 dni)31.92 zł
39.90 zł(-20%) -
Czy masz wrażenie, że wciąż brakuje Ci czasu i nie możesz z niczym zdążyć? Ten prosty i zrozumiały poradnik pomoże Ci zmienić Twój dzień w pracy — a także całe Twoje życie. Jest pełen praktycznych wskazówek na temat radzenia sobie z tym, co rozprasza naszą uwagę, walczenia ze skłonnością do...
Efektywne zarządzanie czasem dla bystrzaków. Wydanie II Efektywne zarządzanie czasem dla bystrzaków. Wydanie II
-
Bez względu na to, czy jesteś początkującym czy średnio zaawansowanym programistą, który chce doszlifować swoje umiejętności, dzięki C++ dla bystrzaków możesz zostać sprawnym programistą. Ten podręcznik, zaktualizowany, uwzględniający zmiany z rozszerzenia do języka C++ z 2014 roku, pomoże Ci zro...
-
Programowanie neurolingwistyczne pozwala zrozumieć, co naprawdę motywuje nas do działania, jak myślimy, jak czujemy i jak rozumiemy to, co zachodzi wokół nas. Ta książka przystępnie wyjaśnia podstawy NLP i przedstawia praktyczne pomysły zastosowania go w życiu codziennym, aby rozwiązywać problemy...
-
Każda generacja — czy to powojenne pokolenie wyżu demograficznego, pokolenie X, czy milenialsi — przynosi na świat liderów. Z każdą nową generacją zmienia się też środowisko pracy. Ten zaktualizowany przewodnik po coachingu prezentuje kluczowe koncepcje z branży oraz oferuje całe boga...
Coaching i mentoring biznesowy dla bystrzaków. Wydanie II Coaching i mentoring biznesowy dla bystrzaków. Wydanie II
-
Jeśli chcesz zapewnić sobie większy spokój, rozluźnienie i poczucie pomyślności, ta książka będzie Twoją łodzią ratunkową. Wesprze Cię, począwszy od przygotowania ciała do medytacji, a skończywszy na skupianiu świadomości. Nauczysz się, jak okazywać otwartość, odsunąć na bok czynniki rozpraszając...(39.20 zł najniższa cena z 30 dni)
39.20 zł
49.00 zł(-20%) -
Kreatywne spojrzenie na rzeczywistość to Twoja osobista przewaga konkurencyjna, bez względu na to, czy jesteś marketingowcem, inżynierem, księgową czy testerem gumowych kaczek. W tej książce znajdziesz metody, które pomogą Ci wrzucić mózg na wyższe obroty. Poznasz techniki, dzięki którym zacznies...(31.92 zł najniższa cena z 30 dni)
31.92 zł
39.90 zł(-20%)
O autorach książki
Ted Sudol od wielu lat działa jako marketer afiliacyjny, przez ten czas stworzył i sprzedał kilka stron internetowych opartych na marketingu afiliacyjnym. Obecnie na swoich stronach skupia się na marketingu afiliacyjnym i inwestowaniu w metale szlachetne.
Paul Mladjenovic to autor bestsellera Inwestowanie w akcje dla bystrzaków. Jest certyfikowanym planistą finansowym, jak również krajowym prelegentem i specjalistą w zakresie biznesów prowadzonych z domu.
Ebooka "Marketing afiliacyjny dla bystrzaków" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Marketing afiliacyjny dla bystrzaków" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Marketing afiliacyjny dla bystrzaków" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnym urządzeniu
Recenzje książki: Marketing afiliacyjny dla bystrzaków (4)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: zakatek_beauty_ Frątczak Monika
Recenzja dotyczy produktu typu: ksiązka drukowanaMarketing afiliacyjny dla bystrzaków To kompendium wiedzy, mnóstwo porad, dla śnieżaków dopiero zaczynających i zainteresowanych tematem marketingu afiliacyjnego jak i dla osób zaawansowanych. Książka ta porusza również kwestie prawne. Znajdziemy w niej informacje o RODO, oraz jak postępować zgodnie z wytycznymi UOKiK. Dowiemy się również jaką wybrać formę prowadzenia działalności gospodarczej. Pomazuje jak wykorzystać różne drogo aby dotrzeć do klienta i osiągnąć sukces. SEO, social media, czy e-mail marketing? Ta książka wszystkiego Cię nauczy! W książce znajdziemy również: ✔ wskazówki jak uniknąć potencjalnych pułapek ✔poznamy narzędzia pozwalające zaoszczędzić czas i pracę ✔ poznamy strategie osiągania większych zysków Polecam!
-
Recenzja: Majaa.em Grzechnik Maja
Recenzja dotyczy produktu typu: ksiązka drukowanaSeria książek „Dla bystrzaków” to ciekawa propozycja dla każdego kto jest poszukiwaczem ciekawostek, zarówno dzieci jak i dorosłych. Marketing afiliacyjny to książka, która pokazuje, jak możemy dorobić do domowego budżetu przy pomocy smartfona lub jakiegokolwiek sprzętu z dostępem do Internetu. Pomaga określić swoje zainteresowania, które można przekuć na niszę przynoszącą nam korzyści. A wiadomo, że dodatkowy dochód wynikający z własnej pasji w obecnym czasie jest świetnym rozwiązaniem. W książce znajdziemy informacje o tym jakie są pułapki i zagrożenia. Jak tworzyć lejki sprzedażowe i jaki program afiliacyjny wybrać. Zarabianie można również zacząć bez własnej strony internetowej opierając się tylko na pracy w social mediach bądź współpracy z partnerami. Autor porusza również tematy szczegółowego określenia własnej niszy, rynków sezonowych i zarządzania własnym czasem. Jest tak także dużo ciekawostek do wykorzystania w praktyce. Bardzo ciekawa propozycja.
-
Recenzja: karols.pl Skrzypek Karol
Recenzja dotyczy produktu typu: ksiązka drukowanaZnacie serię „dla bystrzaków”? Przyznaję, że to moja pierwsza styczność z książką wydaną w ramach tej serii, ale - wow! - jakie to genialne! „Marketing afiliacyjny dla bystrzaków” Teda Sudola i Paula Mladjenovica to zestaw recept, porad, a właściwie - moim zdaniem - wręcz istne kompendium wiedzy, które sprawdzi się zarówno wśród osób dopiero zainteresowanych tematem [Autorzy zaczynają od zdefiniowania marketingu afiliacyjnego], jak i wśród zaawansowanych marketerów afiliacyjnych [z książki można korzystać jak z „narzędzia”, które warto mieć na podorędziu]. Sudol wraz z Mladjenovicem prowadzą czytelnika za rękę od samego początku, a co najważniejsze - traktują temat holistycznie. Jeśli więc piszą o podstawach, piszą nie tylko o tym czym jest marketing afiliacyjny, ale dają też konkretne wskazówki dotyczące np. zarządzania własnym czasem. Podobnie w przypadku własnej strony internetowej - gdy już zaczynają o niej pisać, poruszają także temat hostingu, WordPressa, monitorowania strony, etc. Autorzy piszą jeszcze, m.in. o: słowach kluczowych, prowadzeniu działań z zakresu marketingu afiliacyjnego bez własnej strony internetowej [w mediach społecznościowych], e-mail marketingu, SEO, marketingu niszowym, strategiach stosowanych w marketingu afiliacyjnym, omawiają system prowizji w różnych rodzajach marketingu afiliacyjnego, itd. Co istotne - książka porusza również kwestie prawne - i pod tym względem ukłon do Wydawcy, bo „Marketing afiliacyjny dla bystrzaków” to nie tylko zwykły przekład z oryginalnego języka. Publikacja ta została dopasowana do polskich realiów: mowa tu np. o RODO, postępowaniu zgodnie z wytycznymi UOKiK czy choćby wyborze formy prowadzenia działalności gospodarczej. „Marketing afiliacyjny dla bystrzaków” jest jak dobrej jakości multitool, który warto zawsze mieć pod ręką [oczywiście, jeśli interesuje Was temat marketingu afiliacyjnego]. Serdecznie polecam 👍
-
Recenzja: Fajne ksiażki do czytania Marzol Jagoda
Recenzja dotyczy produktu typu: ksiązka drukowanaMarketing afiliacyjny do rodzaju marketingu internetowego, w którym partnerzy marketingowi (nazywani także afiliantami) promują produkty lub usługi innych firm w zamian za prowizję od sprzedaży lub innych działań marketingowych. Proces marketingu afiliacyjnego zwykle wygląda tak, że firma udostępnia swoje produkty lub usługi partnerom marketingowym (afiliantom), którzy promują je w swoich kanałach marketingowych, w tym jak strony internetowe, blogi, media społecznościowe, newslettery, kampanie e-mailowe itp. Warto jednak wiedzieć, że marketing afiliacyjny wymaga wsparcia planowania i strategii, aby pomóc w uzyskaniu pozytywnych rezultatów. Marketing afiliacyjny to system marketingu opartego na wynikach. Zasadniczo oznacza to, że wtedy i tylko wtedy, gdy zostanie dokonana sprzedaż lub podjęte zostaną określone działania, polecający marketingowiec stowarzyszony otrzyma zapłatę. Z książki Marketing afiliacyjny dla bystrzaków Teda Sudola i Paula Mladjenovica dowiesz się, w jaki sposób Internet daje wiele możliwości marketingu afiliacyjnego, jak Internet automatyzuje ten proces i czym różni się marketing afiliacyjny od innych firm internetowych. Jeśli jesteś blogerem lub właścicielem strony internetowej i szukasz sposobu na zarabianie pieniędzy poprzez marketing afiliacyjny, książka o marketingu afiliacyjnym dla bystrzaków została stworzony właśnie dla Ciebie! Zanim skończysz korzystać z tego przewodnika po marketingu afiliacyjnym, nauczysz się, jak szukać odpowiedniego programu afiliacyjnego w swojej niszy, jak promować produkty afiliacyjne , których jesteś fanem, i stać się mistrzem w marketingu afiliacyjnym. Dzięki książce Marketing afiliacyjny dla bystrzaków: Wybierzesz odpowiedni dla siebie produkt lub usługę partnerską Znajdziesz najlepsze programy partnerskie dla siebie Znajdziesz najlepsze strategie marketingu afiliacyjnego Marketing afiliacyjny bystrzaków to skuteczna strategia marketingowa, która może pomóc w zarabianiu pieniędzy na szeroką skalę, jednak wymaga odpowiedniego procesu i dokładności. Dzięki temu poradnikowi poznasz kilka kroków, które pomogą Ci w działaniu w zakresie marketingu afiliacyjnego.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Affiliate Marketing For Dummies
- Tłumaczenie:
- Anna Zawiła, Tadeusz Zawiła
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-8627-3, 9788328386273
- Data wydania książki drukowanej:
- 2023-04-04
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-8628-0, 9788328386280
- Data wydania ebooka:
-
2023-04-03
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@dlabystrzakow.pl.
- Format:
- 170x230
- Numer z katalogu:
- 178154
- Rozmiar pliku Pdf:
- 4.9MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 4.8MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 10.5MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Praca » Rozwój osobisty
Spis treści książki
- Dedykacja
- Podziękowania od jednego z autorów
- O książce
- Niezbyt rozsądne założenia
- Ikony użyte w tej książce
- Oprócz książki
- Od czego zacząć?
- Zdobycie wiedzy o tym, jak działa marketing afiliacyjny
- Korzyści z internetowych promocji
- Mnożenie możliwości
- Automatyzacja przepływu pieniędzy
- Odróżnianie marketingu afiliacyjnego od innych biznesów internetowych
- Przygotowanie do rozpoczęcia działalności w ramach marketingu afiliacyjnego
- Wyznaczanie oczekiwań
- Praca u podstaw
- Przechodzenie przez proces
- Badanie wymagań związanych z rozpoczęciem tradycyjnej działalności gospodarczej
- Ocena zalet marketingu afiliacyjnego
- Możesz rozpocząć swoją działalność natychmiast
- Możesz wybrać swoją własną ścieżkę i styl życia
- Możesz oferować zróżnicowaną gamę produktów
- Nie ma konieczności ani rozwoju produktu, ani jego dostarczania
- Nie musisz być technicznym geniuszem
- Płatności i księgowość są zautomatyzowane
- Otrzymasz materiały marketingowe dostarczane przez firmę
- Możesz skorzystać z odliczeń od podatku
- Wyznaczanie oczekiwań
- Wypatrywanie osobistych pułapek
- Brak koncentracji
- Kiepskie zarządzanie czasem
- Robienie niewielu (jeśli w ogóle jakichkolwiek) aktualizacji treści
- Unikanie internetowego ryzyka
- Trzymaj się z dala od błyskawicznych biznesów
- Nie daj się nabrać na kolejną błyskotkę
- Nie inspiruj się za bardzo innymi osobami
- Więcej informacji
- Przeczytaj dodatkowy materiał na ten temat
- Wyznaczanie celów
- Ocena umiejętności, które posiadasz i których potrzebujesz
- Gdzie teraz jesteś?
- Jak ruszyć do przodu?
- Wzmacnianie zdolności do koncentracji
- Podejmowanie decyzji, co jest (a co nie jest) ważne
- Ustalanie priorytetów
- Dostrzeganie magii działania na ogromną skalę
- Znajdź czas na zabawę
- Pozbycie się pożeraczy czasu
- Ograniczenie korzystania z poczty elektronicznej i monitorowanie swojego czasu
- Wypowiedzi ekspertów
- Zarabianie przez internet z wykorzystaniem marketingu afiliacyjnego w Polsce. Jak wygląda?
- Zagłębianie się w programy afiliacyjne
- Ocena zalet programów afiliacyjnych
- Znajdowanie i ocena programów partnerskich
- Przystąpienie do programu afiliacyjnego
- Przyglądanie się sieciom afiliacyjnym
- Przyjrzymy się zaletom sieci afiliacyjnych
- Znajdowanie i ocena sieci afiliacyjnych
- Przystąpienie do sieci afiliacyjnej
- Zrozumienie niebezpieczeństw związanych z otrzymaniem bana
- Łączenie pasji z zyskiem
- Analiza słów kluczowych odnoszących się do produktów
- Słowa kluczowe z długiego ogona
- Złote słowa kluczowe
- Przeszukiwanie narzędzi do analizy słów kluczowych
- Keyword Revealer
- Keyword Planner
- Badanie rynków
- Koncentracja na rynkach stałych
- Ocena rynków sezonowych
- Korzyści dla marketera afiliacyjnego płynące z posiadania witryny
- Tworzenie nazwy domeny dla Twojej witryny
- Wybór nazwy
- Korzystanie z usług rejestratora
- Sprawdzanie rynku wtórnego
- Porównanie własnego hostingu i darmowego hostingu
- Własny hosting
- Darmowy hosting
- Korzystanie z oprogramowania WordPress
- Instalacja
- Motywy
- Wtyczki
- Monitorowanie Twojej strony internetowej
- Łączenie kosztów uruchomienia i prowadzenia strony internetowej marketingu afiliacyjnego
- Zadawanie kilku ważnych pytań dotyczących stron internetowych
- Zrozumienie podstaw marketingu niszowego
- Znalezienie swojej niszy
- Podążanie za głową i sercem
- Uwzględnienie wielkości rynku i konkurencji
- Przegląd narzędzi do analizy słów kluczowych w marketingu niszowym
- Keyword Revealer
- Narzędzia Google'a
- Keywords Everywhere
- Szpiegowanie konkurencji
- Badanie nisz sezonowych
- Wypowiedzi ekspertów
- Na czym zarabiać pieniądze? Pomagamy wybrać niszę
- Jak zacząć, kiedy masz publikę (i gdy brak Ci takowej)
- Wykorzystanie publiczności, którą już masz
- Podejmowanie działań, gdy nie jesteś obecny w mediach społecznościowych
- Strategie ankietowania dla różnych platform mediów społecznościowych
- YouTube
- Quora
- Blogi gościnne
- Sprawdzanie minusów marketingu afiliacyjnego bez strony internetowej
- Twoja obecność w sieci jest ograniczona
- Nie budujesz wartości aktywów
- Nie jesteś właścicielem fundamentów, na których budujesz swój biznes
- Twoje treści nie utrzymują się długo na widoku Twojej publiczności
- Zawsze walczysz z konkurencją
- Musisz dostosować swoje podejście do innego rodzaju publiczności
- Musisz być na bieżąco z ograniczeniami i restrykcjami dotyczącymi mediów społecznościowych
- Obsługa mediów społecznościowych niekoniecznie jest mniej skomplikowana od posiadania strony internetowej
- Posiadanie strony internetowej nie jest tak kosztowne, jak mogłoby się wydawać
- Więcej informacji
- Przeczytaj dodatkowy materiał na ten temat
- Zanim skupisz się na SEO, zadbaj o kilka spraw
- Wybór właściwej niszy
- Zrozumienie oczywistego gracza: Google'a
- Rozróżnianie czynników SEO on-page i off-page
- Czynniki wewnętrzne SEO
- Czynniki zewnętrzne SEO
- Konfigurowanie witryny pod kątem SEO
- Tagi i kategorie
- Posty i strony
- Budowanie silosu
- Wypróbowanie narzędzi SEO
- Yoast
- Google Webmasters
- Wypowiedzi ekspertów
- SEO - jak dobrze wykorzystać je dla afiliacji i zarobić?
- Więcej informacji
- Przeczytaj dodatkowy materiał na ten temat
- Ocena zalet e-mail marketingu
- Budowanie listy za pomocą różnych typów e-maili
- E-maile marketingowe
- Autorespondery
- E-maile transakcyjne
- Kampanie e-mailowe
- Hosting własnych e-maili
- Zalety hostingu
- Wady hostingu
- Gra według zasad
- CAN-SPAM
- Opt-in
- Double opt-in
- Rezygnacja z subskrypcji
- Zrozumienie procesu kontroli e-maili
- Miękkie odbicie i twarde odbicie
- Uważaj na kupowanie listy e-maili
- Ryzyko zawieszenia, w przypadku gdy adresy e-mailowe nie są sprawdzane
- Redukcja możliwości wysyłania poczty
- Rozważanie różnych dostawców usług poczty e-mail
- Sendinblue
- Amazon SES
- SendGrid
- Mailchimp
- Constant Contact
- Więcej informacji
- Przeczytaj dodatkowy materiał na ten temat
- Jak odnaleźć się w wielopoziomowym marketingu afiliacyjnym
- Korzystanie z marketingu dwupoziomowego
- Spojrzenie na trzeci poziom i wyższe poziomy
- Znalezienie partnerów dla Twojego programu wielopoziomowego
- Wybieranie możliwości uzyskania dochodu pasywnego
- Czerpanie zysków nawet w przypadku braku sprzedaży
- Cost per action/pay per lead
- Cost per click (koszt za kliknięcie)
- Cost per view (koszt za obejrzenie)
- Ocena platform afiliacyjnych
- MyLead
- JVZoo
- ClickBank
- CJ Affiliate
- Amazon Associates
- Przekopywanie się przez katalogi afiliacyjne
- Sprawdzanie sieci CPA
- Rzut oka na sieci reklamowe
- Badanie elementów strony opt-in
- Filmy wideo kontra tekst
- Układ
- Inne czynniki wpływające na sukces
- Sprawdzanie elementów strony docelowej
- Oprawa wizualna: kolory i obrazy
- Nagłówek i podtytuł
- Teksty reklamowe/sprzedażowe
- Referencje
- Bonusy
- Element "co znajduje się w środku"
- Życiorys
- Przyciski płatności
- Gwarancje
- Często zadawane pytania (FAQ)
- Informacje prawne i disclaimer
- Skupienie się na innych czynnikach sukcesu
- Testowanie z podziałem A/B
- Rozważania na temat SEO
- Używanie wyjściowego pop-upa
- Korzystanie z cudzej mądrości
- Wypróbowanie szablonów stron docelowych i oprogramowania
- Wyniki oceny
- Więcej informacji
- Przeczytaj dodatkowy materiał na ten temat
- Sprzedaj swojemu potencjalnemu klientowi wiele ofert
- Zaczynając od front-end
- Przejście do oferty głównej lub podstawowej
- Przejdźmy do oferty back-end
- Korzystanie z upsellingu i downsellingu
- Składanie wszystkiego w całość
- Ustawianie sekwencji ofert
- Rzut oka na narzędzia, których potrzebujesz
- Modelowanie lejka sprzedażowego
- Ocena lejka partnerskiego
- Budowanie struktury dla pasywnego dochodu
- Postępowanie zgodnie z wytycznymi UOKiK
- Znajomość głównej wytycznej
- Unikanie nierealistycznych twierdzeń
- Przechowywanie dokumentacji dotyczącej rekomendacji
- Uważaj na swój język
- Utrzymywanie spójnych cen
- Posiadanie jasnej polityki zwrotów
- Znajomość zasad dotyczących możliwości biznesowych
- Informacje na temat ogólnego rozporządzenia o ochronie danych
- Bezpieczne korzystanie z obrazów i innych treści
- Uzyskanie pisemnej zgody
- Rozumienie specjalnych praw do treści
- Poruszanie kwestii prawnych na stronach internetowych
- Polityka prywatności
- Warunki korzystania z usługi
- Zasady obowiązujące na innych stronach
- Czy jesteś gotów, aby zostać sprzedawcą?
- Czy Twój produkt nadaje się do programu marketingu afiliacyjnego?
- Czy Twój plan wynagrodzeń jest atrakcyjny?
- Czy możesz obsługiwać partnerów?
- Zostanie "tajnym partnerem"
- Wybór technologii
- Rozważenie wewnętrznego programu partnerskiego
- Korzystanie z zewnętrznej platformy partnerskiej
- Outsourcing
- Rekrutacja i praca z partnerami
- Wiedza o tym, gdzie szukać partnerów
- Składanie ofert, którym nie będą mogli się oprzeć
- Dostarczanie narzędzi partnerskich
- Zarabianie bez posiadania firmy
- Rozliczenie ryczałtowe
- Wybór formy prowadzenia działalności gospodarczej
- Najprostsza struktura biznesowa: działalność nierejestrowana
- Druga najprostsza struktura biznesowa: jednoosobowa działalność gospodarcza
- Następny poziom: spółki z ograniczoną odpowiedzialnością i spółki akcyjne
- Podsumowanie
- Spoglądając w stronę "następnego błyszczącego obiektu"
- Walka z brakiem koncentracji
- Nieinwestowanie w siebie i swoją edukację
- Przejście od konsumenta treści do producenta treści
- Nierealistyczne oczekiwania
- Zbytnie rozpraszanie się
- Rezygnacja przed osiągnięciem sukcesu
- Niewydawanie pieniędzy zaoszczędzających czas
- Brak troski o przepływ zaufania i reputację
- WordPress
- Elementor
- Yoast
- Keywords Everywhere
- SpyFu
- Generator Pomysłów na Blog
- GTmetrix
- SimilarWeb
- Buffer
- Keyword Revealer SpyFu
- Elementor, Astra Pro Theme i Ultimate Addons
- WP Robot
- CleanTalk
- Sendinblue
- Amazon SES
- Mailster
- Blogowanie gościnne
- Strategie SEO
- Marketing w mediach społecznościowych
- Marketing w serwisie YouTube
- E-mail marketing
- Marketing treści
- Publikacja e-booków
- Wspólne przedsięwzięcia
- Wywiady z mediami
- Aplikacje na smartfony
- Podsumowanie
- Czas rozpocząć zarabianie
- Początek: Tutoriale i edukacja
- Najlepsze blogi afiliacyjne
- Kanały YouTube poświęcone marketingowi afiliacyjnemu
- Fora afiliacyjne
- Ogólne informacje dotyczące marketingu i sprzedaży
- Badania w zakresie marketingu niszowego
- Marketing w mediach społecznościowych
- Ogólne zasoby mediów społecznościowych
- Grupy marketingu afiliacyjnego na Facebooku
- Grupy marketingu afiliacyjnego na LinkedIn
- Blogi
- Narzędzia do e-mail marketingu
- Katalogi afiliacyjne
- Tworzenie i dostarczanie treści
- Zasoby sprzedażowe
- Książki i publikacje
- Wybierz przewodniki dla bystrzaków
- Inne książki
- Newslettery i e-ziny
- Stowarzyszenia, konferencje i wydarzenia na żywo
- Spółki
- Inne rozmaite narzędzia
- Więcej informacji
O autorach
Wstęp
Część 1: Zapoznanie się z marketingiem afiliacyjnym
Rozdział 1: Czym jest marketing afiliacyjny?
Rozdział 2: Dlaczego powinieneś zostać partnerem?
Rozdział 3: Pułapki i zagrożenia dla początkujących
Rozdział 4: Kroki, które zrobisz, zanim zostaniesz partnerem
Rozdział 5: Badanie afiliacyjnego krajobrazu: programy i sieci
Część 2: Zaczynanie od podstaw
Rozdział 6: Analiza słów kluczowych i wybór produktów
Rozdział 7: Wykorzystywanie strony internetowej do marketingu afiliacyjnego
Rozdział 8: Marketing niszowy
Rozdział 9: Marketing afiliacyjny bez strony internetowej
Rozdział 10: SEO: Optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych
Rozdział 11: E-mail marketing
Część 3: Zaawansowane strategie afiliacyjne
Rozdział 12: Wielopoziomowe, pasywne i inne niestandardowe prowizje
Rozdział 13: Platformy afiliacyjne, katalogi i więcej
Rozdział 14: Strony typu opt-in i docelowe
Rozdział 15: Strategie lejka sprzedażowego
Część 4: Krok w stronę profesjonalizmu
Rozdział 16: Kwestie prawne
Rozdział 17: Handlowa strona marketingu afiliacyjnego
Rozdział 18: Marketing afiliacyjny a formy prowadzenia działalności i kwestie podatkowe
Część 5: Zestawienia
Rozdział 19: (Prawie) Dziesięć największych pułapek czyhających na marketera afiliacyjnego
Rozdział 20: Dziesięć najlepszych darmowych narzędzi dla marketerów afiliacyjnych
Rozdział 21: Dziesięć najlepszych płatnych narzędzi dla marketerów afiliacyjnych
Rozdział 22: Dziesięć najlepszych strategii marketingowych dla partnerów
Dodatek: Narzędzia i zasoby dla partnerów
Septem - inne książki
-
Nabywanie umiejętności programowania przypomina uczenie się języka obcego. Ta książka to świetny poradnik, który sprawi, że zaczniesz pisać w dziwnie wyglądających językach tworzących globalną sieć. Dzięki prostym wskazówkom nauczysz się pracować z prawdziwym kodem i zbudujesz własnego przeglądar...(23.92 zł najniższa cena z 30 dni)
23.92 zł
29.90 zł(-20%) -
Inżynierowie to ludzie, którzy lubią wiedzieć, jak działają różne urządzenia. Ta książka pomoże Ci w uczynieniu pierwszego kroku na drodze do zdobycia umiejętności typowych dla prawdziwego inżyniera. Zacznij od zabawnych projektów, opartych na cyklu inżynierskim, aby szybko przejść do rozwiązywan...
Myśl jak inżynier. Projekty techniczne dla młodych bystrzaków Myśl jak inżynier. Projekty techniczne dla młodych bystrzaków
(23.92 zł najniższa cena z 30 dni)23.92 zł
29.90 zł(-20%) -
Czy chcesz zostać gwiazdą serwisu YouTube? Dzięki lekturze tej książki dowiesz się, jak realizować materiały wideo i udostępniać je w internecie. Filmuj swoim telefonem lub kamerą, montuj nagrane fragmenty, dodawaj efekty i zdobądź wielu fanów!
Zostań gwiazdą YouTube'a. Twórz najlepsze filmy wideo! Dla młodych bystrzaków Zostań gwiazdą YouTube'a. Twórz najlepsze filmy wideo! Dla młodych bystrzaków
(23.92 zł najniższa cena z 30 dni)23.92 zł
29.90 zł(-20%) -
Minecraft zauroczył rzesze użytkowników z całego świata. Miliony graczy w najróżniejszym wieku pasjonują się przedziwnym światem Minecrafta. Ci najbardziej doświadczeni nie tylko walczą z wrogimi istotami czy tworzą fantastyczne budowle, ale również modyfikują grę.(19.92 zł najniższa cena z 30 dni)
19.92 zł
24.90 zł(-20%) -
Bieganie jest dziś jednym z najpopularniejszych sportów na świecie. Jeśli jesteś zapalonym biegaczem lub właśnie przymierzasz się do rozpoczęcia treningów, nie możesz przegapić tej książki. To poradnik napisany przez dwójkę wybitnych profesjonalistów: Jeffa Gallowaya, znakomitego biegacza, członk...
Optymalna dieta dla biegaczy. Jedz zdrowo i biegnij po sukces Optymalna dieta dla biegaczy. Jedz zdrowo i biegnij po sukces
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana


Oceny i opinie klientów: Marketing afiliacyjny dla bystrzaków Ted Sudol , Paul Mladjenovic (1)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(1)
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)
Opinia: Fajne książki do czytania,
Opinia dodana: 2023-05-09 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem