Szczęście. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review

Autor: Harvard Business Review

Stron: 152
Ksiazka drukowana Druk (oprawa: twarda) 3w1 w pakiecie: PdfPDF ePubePub MobiMobi
Wydawca: Onepress
Wydawca: Onepress
Cena:
39,90 zł
Cena promocyjna: Oszczędzasz: 7,98 zł
31,92 zł 39,90 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka

Druk
Książka drukowana
39,90 zł
eBook
Pdf ePub Mobi
31,92 zł
39,90 zł

Na szczęście do szczęścia brakuje niewiele!

Ludzie gonią za szczęściem, marzą o nim, uznają, że bycie szczęśliwym jest warunkiem udanego życia. Równocześnie natura ludzkiego szczęścia pozostaje zagadką, nad którą biedzą się filozofowie, psycholodzy i neurolodzy. Niezależnie od pracy tych mądrych ludzi można przyjąć, że życie zawodowe i poczucie szczęścia wzajemnie bardzo na siebie wpływają. Człowiek szczęśliwy jest efektywny, kreatywny, pełen zapału i energii. Praca, która daje poczucie spełnienia, jest potrzebna i sensowna, umożliwia odniesienie sukcesu i radowanie się nim, przyczynia się do odczuwania szczęścia. Czy to oznacza, że szef idealny powinien koncentrować się na szczęściu podwładnych?

Autorami artykułów przedstawionych w tej książce są między innymi Daniel Gilbert, Anne McKee i Gretchen Spreitzer - uznani eksperci w dziedzinie inteligencji emocjonalnej. Przedstawiają oni szereg badań, dzięki którym łatwiej jest zrozumieć naturę szczęścia i funkcjonowanie człowieka szczęśliwego w pracy. Opisują praktyki, za sprawą których można do pewnego stopnia zarządzać poczuciem szczęścia w zespole. Informacje, wskazówki i inspirujące przykłady zawarte w tym zbiorze pozwolą Ci się przekonać, jak ważne dla szczęścia zespołu i sukcesu firmy są małe zwycięstwa, pozwalanie na samodzielność, udostępnianie informacji, a nawet... uprzejmość i uśmiech!

  • Względność poczucia szczęścia
  • Naukowe podłoże praktyk zwiększających poczucie szczęścia
  • Zadania modelowego menedżera
  • Indywidualne strategie spełnienia
  • Przyszłość badań nad szczęściem w pracy

Trzymasz w ręku wybór artykułów opublikowanych oryginalnie w "Harward Business Review" - prestiżowym miesięczniku wydawanym przez jeden z najznakomitszych uniwersytetów na świecie. Magazyn ten zalicza się do najbardziej opiniotwórczych w takich dziedzinach jak rozwój przedsiębiorstw, ekonomia, praktyki w zarządzaniu. W tym zbiorze znajdziesz szereg inspirujących porad i solidną garść wiedzy dotyczącej poczucia szczęścia -przede wszystkim w miejscu pracy.

Najlepszy zespół? Zespół szczęśliwych, spełnionych ludzi!

1. Szczęście to nie brak negatywnych uczuć. Skąd bierze się trwała satysfakcja? (Jennifer Moss) (9)

2. Poczucie szczęścia istotne jest także w pracy. Praca to coś osobistego. (Annie McKee) (21)

3. Naukowe podłoże uśmiechu. Badania. (Wywiad z Danielem Gilbertem przeprowadzony przez Gardinera Morse'a z "Harvard Business Review") (31)

4. Doniosłość małych zwycięstw. Jak poprawić wewnętrzne życie zawodowe? (Teresa M. Amabile i Steven J. Kramer) (57)

5. Kreowanie trwałej efektywności. Załoga w stanie spełnienia. (Gretchen Spreitzer i Christine Porath) (97)

6. Ignorowane dotychczas badania nad szczęściem w pracy. Nie tylko korzyści. (André Spicer i Carl Cederström ) (127)

7. Sprzeciw wobec szczęścia. Walka z obsesją. (Alison Beard) (141)

Szczęście. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review plus Empatia. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review plus Mindfulness. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review
Cena zestawu: 101,73 zł 119,70 zł
Oszczędzasz: 17,97 zł ( 15% )
Dodaj do koszyka
check Szczęście. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review
Szczęście. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review plus Empatia. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review plus Mindfulness. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review
Cena zestawu: 101,73 zł 119,70 zł
Oszczędzasz: 17,97 zł ( 32% )
Dodaj do koszyka
check Szczęście. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review
  Cena: 39,90 zł  Dodaj diebe2
Rozmówki niemieckie dla bystrzaków
Paulina Christensen, Anne Fox
  Cena: 19,90 zł  Dodaj roniby
  Cena: 24,90 zł  Dodaj psyjog
Ajurweda w praktyce. Jak współcześnie stosować ...
Agnieszka Wielobób, Maciej Wielobób
  Cena: 29,90 zł  Dodaj ajurpr
  Cena: 15,75 zł  Dodaj e_342d
  Cena: 0,00 zł  Dodaj e_0ch4
  Cena: 31,92 zł  Dodaj uwahbr
  Cena: 11,50 zł  Dodaj e_5807