Szczęście. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review

Autor: Harvard Business Review

Szczęście. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review
okładka przód okładka tył
Stron: 152
Ksiazka drukowana Druk (oprawa: miękka) 3w1 w pakiecie: PdfPDF ePubePub MobiMobi
Wydawca: Onepress
Wydawca: Onepress
Cena promocyjna: Oszczędzasz: 3,99 zł
35,91 zł 39,90 zł
Cena promocyjna: Oszczędzasz: 7,98 zł
31,92 zł 39,90 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka
W realizacji od 2018-04-27 + do przechowalni + do przechowalni

Druk
Książka drukowana
35,91 zł
39,90 zł
eBook
Pdf ePub Mobi
31,92 zł
39,90 zł

Na szczęście do szczęścia brakuje niewiele!

Ludzie gonią za szczęściem, marzą o nim, uznają, że bycie szczęśliwym jest warunkiem udanego życia. Równocześnie natura ludzkiego szczęścia pozostaje zagadką, nad którą biedzą się filozofowie, psycholodzy i neurolodzy. Niezależnie od pracy tych mądrych ludzi można przyjąć, że życie zawodowe i poczucie szczęścia wzajemnie bardzo na siebie wpływają. Człowiek szczęśliwy jest efektywny, kreatywny, pełen zapału i energii. Praca, która daje poczucie spełnienia, jest potrzebna i sensowna, umożliwia odniesienie sukcesu i radowanie się nim, przyczynia się do odczuwania szczęścia. Czy to oznacza, że szef idealny powinien koncentrować się na szczęściu podwładnych?

Autorami artykułów przedstawionych w tej książce są między innymi Daniel Gilbert, Anne McKee i Gretchen Spreitzer - uznani eksperci w dziedzinie inteligencji emocjonalnej. Przedstawiają oni szereg badań, dzięki którym łatwiej jest zrozumieć naturę szczęścia i funkcjonowanie człowieka szczęśliwego w pracy. Opisują praktyki, za sprawą których można do pewnego stopnia zarządzać poczuciem szczęścia w zespole. Informacje, wskazówki i inspirujące przykłady zawarte w tym zbiorze pozwolą Ci się przekonać, jak ważne dla szczęścia zespołu i sukcesu firmy są małe zwycięstwa, pozwalanie na samodzielność, udostępnianie informacji, a nawet... uprzejmość i uśmiech!

  • Względność poczucia szczęścia
  • Naukowe podłoże praktyk zwiększających poczucie szczęścia
  • Zadania modelowego menedżera
  • Indywidualne strategie spełnienia
  • Przyszłość badań nad szczęściem w pracy

Trzymasz w ręku wybór artykułów opublikowanych oryginalnie w "Harward Business Review" - prestiżowym miesięczniku wydawanym przez jeden z najznakomitszych uniwersytetów na świecie. Magazyn ten zalicza się do najbardziej opiniotwórczych w takich dziedzinach jak rozwój przedsiębiorstw, ekonomia, praktyki w zarządzaniu. W tym zbiorze znajdziesz szereg inspirujących porad i solidną garść wiedzy dotyczącej poczucia szczęścia -przede wszystkim w miejscu pracy.

Najlepszy zespół? Zespół szczęśliwych, spełnionych ludzi!

1. Szczęście to nie brak negatywnych uczuć. Skąd bierze się trwała satysfakcja? (Jennifer Moss) (9)

2. Poczucie szczęścia istotne jest także w pracy. Praca to coś osobistego. (Annie McKee) (21)

3. Naukowe podłoże uśmiechu. Badania. (Wywiad z Danielem Gilbertem przeprowadzony przez Gardinera Morse'a z "Harvard Business Review") (31)

4. Doniosłość małych zwycięstw. Jak poprawić wewnętrzne życie zawodowe? (Teresa M. Amabile i Steven J. Kramer) (57)

5. Kreowanie trwałej efektywności. Załoga w stanie spełnienia. (Gretchen Spreitzer i Christine Porath) (97)

6. Ignorowane dotychczas badania nad szczęściem w pracy. Nie tylko korzyści. (André Spicer i Carl Cederström ) (127)

7. Sprzeciw wobec szczęścia. Walka z obsesją. (Alison Beard) (141)