ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Zarządzanie relacjami z interesariuszami organizacji

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Zarządzanie relacjami z interesariuszami organizacji Rafał Tyszkiewicz - okładka książki
Zarządzanie relacjami z interesariuszami organizacji Rafał Tyszkiewicz - tył okładki książki

Zarządzanie relacjami z interesariuszami organizacji Rafał Tyszkiewicz - okładka książki

Wydawnictwo:
Placet
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
290
     PDF

Ebook

42,00 zł

Dodaj do lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Partnerskie relacje z interesariuszami, ze względu na obecną rzeczywistość funkcjonowania przedsiębiorstw, mogą stanowić swego rodzaju antidotum na niepewność i burzliwość zglobalizowanego otoczenia zewnętrznego. W tym kontekście mogą one być stosowane jako podstawowy czynnik prze-wagi konkurencyjnej. W konsekwencji polityka rozwoju organizacji dotycząca relacji z interesariuszami nie jest topieniem pieniędzy w enigmatycznych i niecelowych inicjatywach ani też przejściową modą czy utrudnieniem prowadzenia działalności gospodarczej, lecz strategią kształtowania partnerstwa długoterminowego. Bliskie relacje handlowe nie są jednak możliwe bez zaangażowania obydwu stron. Ważna w kształtowaniu relacji z interesariuszami jest wiedza na temat budowania z nimi relacji partnerskich. Poznanie czynników kształtujących zachowania interesariuszy wydaje się być istotne dla efektywnego rozwoju partnerstwa między organizacjami. Wskazuje to na potrzebę zarządzania relacjami z interesariuszami, którego celem jest uproszczenie i podwyższenie efektywności tych stosunków. Zarządzanie relacjami z interesariuszami jest często powiązane z automatyzacją procedur zamawiania i rozliczania zamówień, oceną jakości dostawców i do wymiany z nimi informacji . Jest to zbiór aplikacji informatycznych umożliwiających przedsiębiorstwom bardziej wszechstronny wgląd w dane o interesariuszach i realizowanych przez nich operacjach

Zamknij

Wybierz metodę płatności