ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Siła głosu. Jak mówić, by ludzie chcieli słuchać

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Autor:
Wydawnictwo:
Onepress
Wydawnictwo:
Onepress
Wydawnictwo:
Onepress
Ocena:
4.8/6  Opinie: 5
Stron:
232
Czas nagrania:
4 godz. 14 min.
Czyta:
Paweł Zięba
Druk:
oprawa miękka
Dostępne formaty:
     PDF
     ePub
     Mobi
Audiobook
Audiobook w mp3
Czytaj fragment

Książka

37,00 zł

Powiadom mnie, gdy książka będzie dostępna

Ebook

37,00 zł

Dodaj do lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

Audiobook w mp3

29,90 zł

Dodaj do lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Do przechowalni

Posłuchaj fragmentu

Przez ucho do serca

Dlaczego pewnych ludzi słuchamy jak zaczarowani, a przy innych zasypiamy po pięciu minutach? Może ci pierwsi mówią mądrzej? Ciekawiej? A może: ładniej, płynniej, dynamiczniej? Tak, to właśnie to — po prostu mówią lepiej! Zdają sobie sprawę z tego, że głos, sposób jego modulacji, odpowiednie wznoszenie się i opadanie tonu to ich najsilniejsza broń osobista. Używają jej, by zjednać sobie ludzi. Myślisz, że umiejętność czarowania głosem opanowali ot tak, bez wysiłku? Mylisz się! Przemawianie to sztuka, którą należy stale doskonalić. Wbrew pozorom to dobra wiadomość, bo oznacza, że każdy (nawet najgorszy) mówca ma szansę na sukces na miarę Cycerona. Oczywiście pod warunkiem, że pozna i wdroży odpowiednie techniki działania.

Głos to główne narzędzie kreowania własnego wizerunku. Jest bowiem naturalnym przedłużeniem osoby, pozwala nam przejawiać prawdziwe emocje czy nastroje. Głos działa prawidłowo, jeżeli mu na to pozwolimy. Pracuje wtedy bez zarzutu. Jednak kiedy w pewien sposób odseparujemy go od ciała i naszych odczuć, zareaguje na to bardzo wyraźnie w postaci fizycznych dolegliwości. W związku z tym emisja głosu to cały zestrój zjawisk wymagających świadomego treningu i szkolenia...
(Ze wstępu do pierwszego wydania książki)

O autorze książki

Katarzyna Pietroń — tytuł doktora sztuki otrzymała na Wydziale Kompozycji, Dyrygentury, Wokalistyki, Teorii Muzyki i Edukacji Artystycznej Akademii Muzycznej w Poznaniu. Jest absolwentką Akademii Muzycznej im. Fryderyka Chopina w Warszawie w zakresie teorii muzyki, fortepianu i dyrygentury chóralnej. Uprawia czynnie działalność naukową oraz szkoleniową, wielokrotnie wygłaszała referaty na konferencjach naukowych. Jest autorką artykułów naukowych i publikacji książkowych. Jej artykuły popularnonaukowe oraz recenzje często gościły w prasie muzycznej, na łamach magazynów Twoja Muza i Muzyka 21. Jako trenerka wystąpień publicznych prowadziła szkolenia dla Akademii Leona Koźmińskiego, Ministerstwa Zdrowia, Szkoły Sztuki Aktorskiej w Sulejówku. Była związana zawodowo z Filharmonią Narodową w Warszawie, Warszawską Operą Kameralną, Uniwersytetem Kardynała Stefana Wyszyńskiego. Obecnie pracuje jako nauczycielka teorii muzyki w Zespole Państwowych Ogólnokształcących Szkół Muzycznych nr 3 im. Grażyny Bacewicz w Warszawie.

Zamknij

Wybierz metodę płatności