ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Autor:
Paweł Tkaczyk
Wydawnictwo:
Onepress
Wydawnictwo:
Onepress
Wydawnictwo:
Onepress
Wydawnictwo:
Onepress
Ocena:
4.5/6  Opinie: 67
Stron:
216
Czas nagrania:
5 godz. 43 min.
Czyta:
Paweł Tkaczyk
Druk:
oprawa miękka
Dostępne formaty:
     PDF
     ePub
     Mobi
Audiobook
Audiobook w mp3
Audiobook
Audiobook CD
Czytaj fragment

Książka

54,90 zł

Dodaj do Wysyłamy w 24h Dostawa 0,00 zł

Ebook

54,90 zł

Dodaj do lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

Audiobook w mp3

54,90 zł

Dodaj do lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

Audiobook CD mp3

29,90 zł

Powiadom mnie, gdy książka będzie dostępna

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Do przechowalni

Do przechowalni

Posłuchaj fragmentu

Marka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania potrzebna Ci przemyślana strategia.

Na medycynie, polityce i marketingu znają się, jak wiadomo, wszyscy. I pewnie właśnie dlatego większość potencjalnie świetnych biznesów upada w ciągu pierwszych kilku lat działalności… Po prostu ich właściciele nie wiedzieli, zapomnieli albo pominęli rzeczy, na które obowiązkowo powinni zwrócić uwagę, budując swoją firmę. Na szczęście jest Paweł Tkaczyk. Napisał tę książkę, opierając się na swoich doświadczeniach wieloletniego praktyka marketingu. Przyprawił ją dużą dawką najaktualniejszej wiedzy na światowym poziomie.

Autor spisał po kolei wszystkie ważne kwestie, jakie Ty, Czytelniku — właścicielu firmy, pracowniku marketingu, specjalisto do spraw PR — powinieneś znać. Książkę możesz przeczytać od deski do deski, otrzymując solidną dawkę informacji podanych w przystępny, typowy dla praktyka sposób — bez tabel, wzorów i skomplikowanych klasyfikacji. Jeśli jednak wolisz, możesz też czytać książkę na wyrywki, wybierając zagadnienia, które najbardziej Cię interesują:

  • Silna marka
  • Strategia komunikacji marki
  • Identyfikacja wizualna
  • Nowy marketing
  • Case studies

Marketing to inwestycja — udana inwestycja, pod warunkiem że wiesz, JAK to zrobić!

Zamknij

Wybierz metodę płatności