Myśl jak Zuck. Pięć sekretów biznesowych Marka Zuckerberga - genialnego założyciela Facebooka

Autor: 

Ocena:
   5.0/6  Opinie  (1)
Stron: 208
Ksiazka drukowana Druk (oprawa: miękka) 3w1 w pakiecie: PdfPDF ePubePub MobiMobi
Wydawca: Onepress
Wydawca: Onepress
Cena:
37,00 zł
Cena promocyjna: Oszczędzasz: 7,40 zł
29,60 zł 37,00 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka

Druk
Książka drukowana
37,00 zł
eBook
Pdf ePub Mobi
29,60 zł
37,00 zł

Marzy Ci się biznes na miarę Facebooka?

Jeśli masz firmę lub właśnie ją zakładasz, jeśli pracujesz zawodowo i pniesz się po szczeblach kariery, jeżeli pociąga Cię podejmowanie śmiałych decyzji biznesowych i wywieranie rzeczywistego wpływu na działalność firmy, nadszedł wreszcie czas, żebyś przeszedł do ofensywy. W erze ciągłych przemian żadna firma nie może pozwolić sobie na bierność. Twoim zadaniem jest więc przeć do przodu niczym rekin, budować, zwiększać konkurencyjność, wprowadzać zmiany i innowacje, rewolucjonizować i zarabiać! Zasady wyłożone w tej książce pozwolą Ci uczyć się od uznanych firm i pokażą, jak można zostać najbardziej wpływowym człowiekiem w branży. Zacznij od pięciu prostych zasad i tak jak Mark Zuckerberg przekonaj się o ich skuteczności.

  • Kieruj się pasją - pożytkuj nieprzebrane zasoby energii, by robić coś, w co naprawdę wierzysz.
  • Pamiętaj o celu - nie poprzestawaj na stworzeniu świetnego produktu lub świetnej usługi, daj początek ważnemu ruchowi społecznemu.
  • Dbaj o ludzi - twórz silne zespoły, które ziszczą Twoje marzenia.
  • Stwórz innowacyjny produkt - złam wszystkie reguły i zmień wszystko wokół.
  • Nawiązuj silne więzi - otaczaj się osobami, które pobudzą Twoją wyobraźnię i zapewnią siłę do działania.

 


 

Ekaterina Walter jest innowatorką społecznościową w Intelu. Jako jedna z najbardziej wpływowych specjalistek z zakresu biznesu i marketingu regularnie pisuje do „Mashable”, „Fast Company”, „Huffington Post” oraz innych ważnych pism. W roku 2012 trafiła na listę „25 Women Who Rock Social Media” (25 najważniejszych kobiet w mediach społecznościowych). Zasiada w zarządzie Word of Mouth Marketing Association (WOMMA) i jest aktywnym członkiem rady Thunderbird Global Council w Thunderbird School of Global Management.

Podziękowania (9)

Wprowadzenie. Połączyć świat (11)

Rozdział 1. Pasja (31)

Rozdział 2. Celowość (53)

Rozdział 3. Ludzie (89)

Rozdział 4. Produkt (141)

Rozdział 5. Partnerzy (177)

Qui audet adipiscitur - Do odważnych świat należy (197)

O autorce (207)

Myśl jak Zuck. Pięć sekretów biznesowych Marka Zuckerberga - genialnego założyciela Facebooka plus Przejmij kontrolę nad swoim życiem. Przewodnik po NLP plus Success and Change
Cena zestawu: 90,77 zł 106,80 zł
Oszczędzasz: 16,03 zł (15%)
Dodaj do koszyka
check Myśl jak Zuck. Pięć sekretów biznesowych Marka Zuckerberga - genialnego założyciela Facebooka
Myśl jak Zuck. Pięć sekretów biznesowych Marka Zuckerberga - genialnego założyciela Facebooka plus Przejmij kontrolę nad swoim życiem. Przewodnik po NLP plus Success and Change
Cena zestawu: 90,77 zł 106,80 zł
Oszczędzasz: 16,03 zł (15%)
Dodaj do koszyka
check Myśl jak Zuck. Pięć sekretów biznesowych Marka Zuckerberga - genialnego założyciela Facebooka
Success and Change
Mateusz Grzesiak
  Cena: 39,90 zł  Dodaj succes
Klątwa gruzińskiego tortu
Maciej Jastrzębski
  Cena: 39,90 zł  Dodaj klatwa
Sztuka rynkologii
Jacek Kotarbiński
  Cena: 39,90 zł  Dodaj sztryn
  Cena: 39,90 zł  Dodaj lifeha
Między rodzicami a dziećmi. Przyjazne kontakty ...
Dr. Haim G Ginott, Alice Ginott, H. Wallace Goddard
  Cena: 39,00 zł  Dodaj miedzy
Przejmij kontrolę nad swoim życiem. Przewodnik ...
Richard Bandler, Owen Fitzpatrick, Alessio Roberti
  Cena: 23,92 zł  Dodaj prkont
Success and Change
Mateusz Grzesiak
  Cena: 31,92 zł  Dodaj succes
  Cena: 55,20 zł  Dodaj budrob
  Cena: 31,92 zł  Dodaj lifeha
6
(0)
5
(1)
4
(0)
3
(0)
2
(0)
1
(0)

Liczba ocen: 1

Średnia ocena
czytelników

  


    okladka
      Ocena : 5 

    Dobra książka dla osób które myślą o własnej działalności, ale ich podejście do świata nie jest uzależnione od pieniędzy. Książka opisuje przemyślenia strategiczne dotyczące wierzenia w własny pomysł i samego siebie. Przemyśleń dotyczących samej firmy oraz jej funkcjonowania. Po przeczytaniu zmieniłem podejście do faktycznych zysków oraz podejścia do ludzi. Według mojej opinii 5/6, minusem jest jednak kto, że autor za bardzo wywyższa założycieli Volvo, Amazona, Facebooka i innych, tak jakby byli nowoczesnymi wojownikami otaczającego nas świata.