ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Recenzje dlabystrzakow.pl

Co tydzień inna książka 50% taniej

1 2 3 ... 34 > »

Marketing afiliacyjny dla bystrzaków

Marketing afiliacyjny dla bystrzaków To kompendium wiedzy, mnóstwo porad, dla śnieżaków dopiero zaczynających i zainteresowanych tematem marketingu afiliacyjnego jak i dla osób zaawansowanych. Książka ta porusza również kwestie prawne. Znajdziemy w niej informacje o RODO, oraz jak postępować zgodnie z wytycznymi UOKiK. Dowiemy się również jaką wybrać formę prowadzenia działalności gospodarczej. Pomazuje jak wykorzystać różne drogo aby dotrzeć do klienta i osiągnąć sukces.

SEO, social media, czy e-mail marketing? Ta książka wszystkiego Cię nauczy!



W książce znajdziemy również: ✔ wskazówki jak uniknąć potencjalnych pułapek ✔poznamy narzędzia pozwalające zaoszczędzić czas i pracę ✔ poznamy strategie osiągania większych zysków

Polecam!
zakatek_beauty_ Frątczak Monika

Marketing afiliacyjny dla bystrzaków

Znacie serię „dla bystrzaków”? Przyznaję, że to moja pierwsza styczność z książką wydaną w ramach tej serii, ale - wow! - jakie to genialne!

„Marketing afiliacyjny dla bystrzaków” Teda Sudola i Paula Mladjenovica to zestaw recept, porad, a właściwie - moim zdaniem - wręcz istne kompendium wiedzy, które sprawdzi się zarówno wśród osób dopiero zainteresowanych tematem [Autorzy zaczynają od zdefiniowania marketingu afiliacyjnego], jak i wśród zaawansowanych marketerów afiliacyjnych [z książki można korzystać jak z „narzędzia”, które warto mieć na podorędziu].

Sudol wraz z Mladjenovicem prowadzą czytelnika za rękę od samego początku, a co najważniejsze - traktują temat holistycznie. Jeśli więc piszą o podstawach, piszą nie tylko o tym czym jest marketing afiliacyjny, ale dają też konkretne wskazówki dotyczące np. zarządzania własnym czasem. Podobnie w przypadku własnej strony internetowej - gdy już zaczynają o niej pisać, poruszają także temat hostingu, WordPressa, monitorowania strony, etc.

Autorzy piszą jeszcze, m.in. o: słowach kluczowych, prowadzeniu działań z zakresu marketingu afiliacyjnego bez własnej strony internetowej [w mediach społecznościowych], e-mail marketingu, SEO, marketingu niszowym, strategiach stosowanych w marketingu afiliacyjnym, omawiają system prowizji w różnych rodzajach marketingu afiliacyjnego, itd.

Co istotne - książka porusza również kwestie prawne - i pod tym względem ukłon do Wydawcy, bo „Marketing afiliacyjny dla bystrzaków” to nie tylko zwykły przekład z oryginalnego języka. Publikacja ta została dopasowana do polskich realiów: mowa tu np. o RODO, postępowaniu zgodnie z wytycznymi UOKiK czy choćby wyborze formy prowadzenia działalności gospodarczej.

„Marketing afiliacyjny dla bystrzaków” jest jak dobrej jakości multitool, który warto zawsze mieć pod ręką [oczywiście, jeśli interesuje Was temat marketingu afiliacyjnego].

Serdecznie polecam 👍
karols.pl Skrzypek Karol

Efektywne zarządzanie czasem dla bystrzaków. Wydanie II

Nigdy nie sądziłam, że jedno zdanie sprawi, że będę miała motywację do robienia DOSŁOWNIE wszystkiego. Z książki możemy się dowiedzieć, jak lepiej zorganizować czas i mieć siłę, aby wykonać fe czynności. Ciekawym pomyślnym było również dodanie sytuacji z życia autora. Już przy pierwszym rozdziale wiedziałam, że książka bardzo mi się przy przed egzaminami ósmoklasisty. Zawiera wiele cennym wskazówek i rad, które są przydatne przy planowaniu. Serdecznie polecam każdemu, kto ma problemy z pogodzeniem szkoły z odpoczynkiem, organizacją i dyscypliną oraz osobom, które chcą zwiększyć swoją produktywność.
despite_your_books Mordal Daria

Marketing afiliacyjny dla bystrzaków

Seria książek „Dla bystrzaków” to ciekawa propozycja dla każdego kto jest poszukiwaczem ciekawostek, zarówno dzieci jak i dorosłych. Marketing afiliacyjny to książka, która pokazuje, jak możemy dorobić do domowego budżetu przy pomocy smartfona lub jakiegokolwiek sprzętu z dostępem do Internetu.

Pomaga określić swoje zainteresowania, które można przekuć na niszę przynoszącą nam korzyści. A wiadomo, że dodatkowy dochód wynikający z własnej pasji w obecnym czasie jest świetnym rozwiązaniem. W książce znajdziemy informacje o tym jakie są pułapki i zagrożenia. Jak tworzyć lejki sprzedażowe i jaki program afiliacyjny wybrać. Zarabianie można również zacząć bez własnej strony internetowej opierając się tylko na pracy w social mediach bądź współpracy z partnerami.

Autor porusza również tematy szczegółowego określenia własnej niszy, rynków sezonowych i zarządzania własnym czasem. Jest tak także dużo ciekawostek do wykorzystania w praktyce. Bardzo ciekawa propozycja.
Majaa.em Grzechnik Maja

Marketing afiliacyjny dla bystrzaków

Marketing afiliacyjny do rodzaju marketingu internetowego, w którym partnerzy marketingowi (nazywani także afiliantami) promują produkty lub usługi innych firm w zamian za prowizję od sprzedaży lub innych działań marketingowych. Proces marketingu afiliacyjnego zwykle wygląda tak, że firma udostępnia swoje produkty lub usługi partnerom marketingowym (afiliantom), którzy promują je w swoich kanałach marketingowych, w tym jak strony internetowe, blogi, media społecznościowe, newslettery, kampanie e-mailowe itp. Warto jednak wiedzieć, że marketing afiliacyjny wymaga wsparcia planowania i strategii, aby pomóc w uzyskaniu pozytywnych rezultatów. Marketing afiliacyjny to system marketingu opartego na wynikach. Zasadniczo oznacza to, że wtedy i tylko wtedy, gdy zostanie dokonana sprzedaż lub podjęte zostaną określone działania, polecający marketingowiec stowarzyszony otrzyma zapłatę. Z książki Marketing afiliacyjny dla bystrzaków Teda Sudola i Paula Mladjenovica dowiesz się, w jaki sposób Internet daje wiele możliwości marketingu afiliacyjnego, jak Internet automatyzuje ten proces i czym różni się marketing afiliacyjny od innych firm internetowych. Jeśli jesteś blogerem lub właścicielem strony internetowej i szukasz sposobu na zarabianie pieniędzy poprzez marketing afiliacyjny, książka o marketingu afiliacyjnym dla bystrzaków została stworzony właśnie dla Ciebie! Zanim skończysz korzystać z tego przewodnika po marketingu afiliacyjnym, nauczysz się, jak szukać odpowiedniego programu afiliacyjnego w swojej niszy, jak promować produkty afiliacyjne , których jesteś fanem, i stać się mistrzem w marketingu afiliacyjnym. Dzięki książce Marketing afiliacyjny dla bystrzaków: Wybierzesz odpowiedni dla siebie produkt lub usługę partnerską Znajdziesz najlepsze programy partnerskie dla siebie Znajdziesz najlepsze strategie marketingu afiliacyjnego Marketing afiliacyjny bystrzaków to skuteczna strategia marketingowa, która może pomóc w zarabianiu pieniędzy na szeroką skalę, jednak wymaga odpowiedniego procesu i dokładności. Dzięki temu poradnikowi poznasz kilka kroków, które pomogą Ci w działaniu w zakresie marketingu afiliacyjnego.

Fajne ksiażki do czytania Marzol Jagoda
1 2 3 ... 34 > »