Mistrz sprzedaży

Autor: 

Ocena:
   5.5/6  Opinie  (13)
Stron: 280
Ksiazka drukowana Druk (oprawa: miękka) 3w1 w pakiecie: PdfPDF ePubePub MobiMobi
Wydawca: Onepress
Wydawca: Onepress
Cena:
39,00 zł
Cena promocyjna: Oszczędzasz: 7,80 zł
31,20 zł 39,00 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka

Druk
Książka drukowana
39,00 zł
eBook
Pdf ePub Mobi
31,20 zł
39,00 zł


>>Możesz także kupić książkę w komplecie z książką uzupełniającą "Arcymistrz sprzedaży. Jak z dobrego stać się wybitnym sprzedawcą"
w promocyjnej cenie >>

Handlowy wieniec laurowy

  • Rady dla początkujących i doświadczonych handlowców
  • Sprzedaż od pierwszego impulsu do spektakularnego finału
  • Szkic do obrazu barwnej przyszłości w sprzedaży
Sukces nigdy nie jest efektem "słomianego zapału" -- tu trzeba przejść przez prawdziwy ogień
James Madison

Sprzedawco, przedstawicielu handlowy, agencie!

Zdecydowałeś się podjąć niełatwą pracę w niełatwych okolicznościach. Konkurencja panoszy się tuż obok, klienci niechętnie wydają pieniądze, a prowizje mogłyby być o kilka procent wyższe. Jednak zawód sprzedawcy jest także jednym z najbardziej satysfakcjonujących zajęć, jakie możesz sobie wyobrazić. Pozwala zmieniać przekonania odbiorców, podsycać ich potrzeby i budować relacje z klientami na zasadach obopólnego zadowolenia.

Marzysz o tym, by Twój kalendarz wypełniły terminy spotkań, rozmowy handlowe kończyły się sukcesem, a zadowoleni klienci udzielali Ci rekomendacji? Aby to marzenie przekuć w rzeczywistość, musisz zmienić tylko jedną rzecz -- własne nastawienie.

Ludzie uwielbiają kupować! Niestety, ich stosunek do sprzedawców bywa zdecydowanie mniej entuzjastyczny. Jeśli jednak z natrętnego akwizytora, nastawionego na zysk handlowca czy skupionego na sobie przedstawiciela do spraw kluczowych klientów przeobrazisz się w życzliwego doradcę, ich przekonania diametralnie się zmienią. Dlaczego? Ponieważ każdy pragnie zmiany na lepsze!

  • Efektywne poszukiwania nowych i dbanie o stałych klientów.
  • Skuteczne umawianie spotkań handlowych i powroty z tarczą.
  • Poznanie emocji i mechanizmów kierujących Twoimi odbiorcami.
  • Współpraca z trudnymi klientami.
  • Rady najbardziej doświadczonych sprzedawców.

Przetestuj swoją wiedzę w zakresie:

Trudne początki (7)

1. Co z tą sprzedażą? Dlaczego nie lubimy sprzedawać i aby nam sprzedawano, a uwielbiamy kupować (11)

  • Inne spojrzenie (13)
  • Pieniądze (17)
  • Przekonania (22)
  • Zmiana przekonań (27)
  • Koncentracja (28)
  • Zmiana koncentracji (32)
  • Kontrola (37)

2. Dlaczego kupujemy? Co wpływa na nasze decyzje o zakupie (41)

  • Skąd się biorą decyzje (42)
  • Chcemy czuć się lepiej lub przestać czuć się źle (44)
  • Potrzeby (46)
  • Pewność (47)
  • Urozmaicenie (52)
  • Uznanie (56)
  • Przynależność (60)
  • Rozwój (62)
  • Prawa wpływu (66)

3. Dlaczego i jak to robić? O motywacji do działania i warsztacie sprzedawcy (89)

  • Dlaczego i jak (90)
  • Cele (97)
  • Technologia (116)
  • Jak zdobywać wiedzę? (116)
  • Podsumowanie (125)

4. Co na początek? Jak i gdzie szukać klientów (127)

  • Lista Kontaktów (131)
  • Osoby wpływowe (132)
  • Rekomendacje (134)
  • Lista Możliwości (140)
  • Nawyki (141)

5. Jak się spotkać? Jak umówić się na spotkanie handlowe (147)

  • Rozmowa telefoniczna (151)

6. Jak sprzedać? Jak prowadzić skuteczne spotkanie handlowe (183)

  • Etap pierwszy - nawiązanie kontaktu i zbudowanie relacji (186)
  • Etap drugi - zbieranie informacji i uświadamianie potrzeb (199)
  • Etap trzeci - przedstawienie propozycji i prezentacja (213)
  • Kolejny krok (238)

7. Jak nie dać się zwariować? O trudnych klientach (239)

  • Różnice indywidualne (245)
  • Metaprogramy (246)
  • Systemy reprezentacji (262)
  • Pięcioczynnikowy Model Osobowości (265)

Zakończenie (273)

Przejmij kontrolę nad swoim życiem. Przewodnik ...
Richard Bandler, Owen Fitzpatrick, Alessio Roberti
  Cena: 23,92 zł  Dodaj prkont
Projekty elektroniczne dla bystrzaków
Earl Boysen, Nancy C. Muir
  Cena: 43,91 zł  Dodaj proeby
Ajurweda w praktyce. Jak współcześnie stosować ...
Agnieszka Wielobób, Maciej Wielobób
  Cena: 23,92 zł  Dodaj ajurpr
Przygoda z elektroniką
Paweł Borkowski
  Cena: 55,20 zł  Dodaj prelek
6
(8)
5
(3)
4
(2)
3
(0)
2
(0)
1
(0)

Liczba ocen: 13

Średnia ocena
czytelników

  


    okladka
      Ocena : 6 

    Nie jest to kolejny cienki "poradnik", tylko wartościowa i bardzo dobrze napisana książka. Myślę, że jest to książka nie tylko dla sprzedawców początkujących, ale także i dla tych, którzy uważają się za doświadczonych. Wydaje mi się, że w ogóle nie tylko dla sprzedawców. Powinni ją przeczytać wszyscy, którzy mają do czynienia z klientami. Sam pracuję w dużym markecie i wiem, jak ważna jest umiejętność rozmawiania z klientami w różnych sytuacjach.
      Ocena : 6 

    Bardzo ciekawa pozycja !
      Ocena : 6 

    rewelacja, konkretne przykłady do zastosowania od zaraz. napisana łatwym zrozumiałym językiem i dla laika i dla profesjonalisty. polecam z pełną odpowiedzialnością.
      Ocena : 6 

    Z całym szacunkiem, ale wydaje mi się, że Ola chyba dała opinię nie do tej książki. Z tego, co ja zauważyłam, że właśnie ostanie strony to streszczenie zasad psychologii, a reszta to duża dawka porządnej, praktycznej wiedzy. Oceniam i jako handlowiec i jako, od roku, psycholog :) Poza tym należy pamiętać, że Caldini obserwując (miedzy innymi) sprzedawców opracował swoje zasady, a nie odwrotnie. Mi się książka podobała i polecam ją każdemu. Znakomicie napisana. A II wydanie, jest już w zapowiedziach. Jola
      Ocena : 6 

    Zupełnie inne podejście do sprzedaży! Momentami wręcz rewolucyjne! Pierwsza książka, która pokazuje jak sprzedawać krok po kroku. Świetne wywiady. Polecam!
      Ocena : 6 

    Na temat tej książki napiszę: Po pierwsze - jest bardzo dobrze napisana. Po drugie - jest bardzo konkretna Po trzecie - zawiera tyle informacji, że starczyłoby na trzy książki Po czwarte - nie ma tu owijania w bawełnę, tylko są konkrety wraz z przykładami Po piąte - widać, że pisana przez sprzedawcę, a nie psychologa, czy nlp-owca Rekomenduję i czekam na kontynuację ;-)
      Ocena : 6 

    Znakomita pozycja. Kupiłem z ciekawości, żeby poczytać, zresztą zrobiłem w jeden wieczór :-) Okazało się, że jest tyle praktycznych porad i przykładów, że wykorzystałem w szkoleniu dla swojego zespołu. Jestem daleki od zachwalania polskich autorów, ale to jest książka pisana przez sprzedawcę, dla sprzedawców. Przy tym autor ma lekkie pióro i czyta się szybko.
      Ocena : 6 

    To moja pierwsza recenzowana książka i tej właśnie przyznaję złoty medal. Konkretne porady, praktyczne podejście do sprzedaży nareszcie ktoś kto zna ten zawód od strony praktycznej napisał tę książkę. Na rynku jest zbyt wielu teoretyków a zbyt mało praktyków, którzy chcą podzielić się swoją wiedzą. Dobrze, że ktoś taki się w końcu pojawił na rynku! Bardzo się cieszę, że mogę korzystać w swojej pracy z fachowych źródeł. Już sprawdziłam niektóre porady na swoich spotkaniach z klientami, to działa! Autor pisze znakomicie!!!! Polecam! Joanna - handlowiec od 10-ciu lat w sprzedaży usług
      Ocena : 5 

    Jest OK, ale czytając czasami byłem myślami gdzie indziej. Mniej wody, więcej treści. Na 5 zdecydowanie zasługuje.
      Ocena : 5 

    Dobra książka o sprzedaży nie jakaś strasznie rewelacyjna, ale jeśli by mnie ktoś zapytał kupiłbym ją jeszcze raz :)
      Ocena : 5 

    Mistrz sprzedaży uczy nie tylko początkujących handlowców, ale przede wszystkim przypomina i organizuje prace "zawodowemu" sprzedawcy. Z czasem wpada się w rutynę, lekceważy pewne sygnały, które dostajemy od potencjalnego klienta. Książka bardzo konkretnie napisana, z poradami, które faktycznie da się wykorzystać w praktyce. Napisana przez handlowca, nie teoretyka, podane sposoby są sprawdzone, często do niej zaglądam, bo mam taką pracę.
      Ocena : 4 

    Bardzo dobra książka napisana przez praktyka, co daję dużą jej wartość merytoryczną
      Ocena : 4 

    zachęciły mnie recenzje... i trochę się rozczarowałam, pierwsza część to streszczenie zasad Cialdiniego, czytając to czułam się jakbym czytała skrypt przed egzaminem. ostatnie 40 stron książki były ciekawe, w końcu konkretne przykłady.